دیدنی های کلن، را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از این دیدنی ها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و در جای جای این شهر پراکنده شده اند.

دیدنی های کلن و آشنایی با بهترین دیدنی های کلن

۲۵ آبان ۱۳۹۸

دیدنی های کلن، را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از این دیدنی ها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و در جای جای این شهر پراکنده شده اند.

دیدنی های کلن را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از این دیدنی ها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و در جای جای این شهر پراکنده شده اند. جهت بازدید از برخی از آنها باید مبلغی نیز پرداخت نمایید اما بازدید از بسیاری رایگان خواهد بود.

دیدنی های کلن و آشنایی با بهترین دیدنی های کلن | سایت ویزا

دیدنی های کلن

کلن یکی از شهر های گردشگری کشور آلمان می باشد که به عنوان چهارمین شهر بزرگ در این کشور شناخته می شود. در شهر کلن بیش از یک میلیون نفر مردم زندگی می کنند و این شهر را می توان یکی از بهترین شهر ها برای زندگی در آلمان دانست. با اینکه شهر های آلمان تاریخچه دور و درازی دارند اما کلن به دلیل صدماتی که در جنگ جهانی دوم دید بافت خود را نو کرده و امروزه اغلب بنا های آن تازه و مدرن هستند.

این امر دلیلی بر این نیست که جاذبه های تاریخی در کلن وجود نداشته باشد چرا که می توانید انواع جاذبه های تاریخی را در این شهر مشاهده نمایید و دیدنی های کلن می توانند توجه همگان را به خود جلب نمایند.

به دلیل قرار گرفتن شهر در کنار رود راین بخش های زیبایی در آن به وجود آمده و از جمله شهر های گردشگری در آلمان به شمار می  رود و هر ساله شاهد بازدید خیل عظیم گردشگران از این شهر هستیم. آشنایی داشتن با دیدنی های کلن سبب خواهد شد تا بدون هیچگونه نگرانی به سفر خود بپردازید و بهترین جاذبه ها را هدف قرار دهید. در ادامه به بررسی برخی از مهمترین دیدنی های کلن پرداخته ایم:

سالن شهر از جمله دیدنی های کلن

یکی از بهترین و محبوب ترین دیدنی های کلن سالن این شهر می باشد که این سالن از نظر قدمت اولین سالن در کل کشور آلمان می باشد که هنوز هم پابرجا باقی مانده و امکان بازدید برای عموم خواهد داشت. سالن شهر کلن در قلب شهر قدیمی این شهر قرار گرفته و در برج این ساختمان می توانید نقش بیش از 100 مجسمه را مشاهده نمایید که به زیبایی هرچه تمام تر آن افزوده است.

سالن شهر در سال 1407 بنیان گذاری شد و کار ساخت آن سال های زیادی به طول انجامید اما زمانی که کار ساخت آن به اتمام رسیده و افتتاح شد به عنوان بزرگترین سازه در شهر کلن شناخته می شد و ارتفاع آن بیش از سایر ساختمان های شهر بود. سالن شهر کلن در جنگ جهانی دوم آسیب های بسیاری دید و حتی برخی از بخش های آن به کل نابود شدند اما تنها بخشی از قسمت های آن مورد بازسازی قرار گرفتند و سایر بخش ها که صدمات بیشتری دیده بودند به سبک جدید و معماری مدرن ساخته شدند.

سالن شهر از جمله دیدنی های کلن | سایت ویزا

دیدنی های کلن و خانه 4711 کلن

نام خانه 4711 شاید برای بسیاری تعجب برانگیز باشد و در رابطه با این خانه باید بدانید که خانه 4711، خانه ای زیبا در کلن آلمان می باشد که در آن انواع بهترین برند های ادکلن تولید می شود و برای این شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. معنی ادکلن های این خانه ( آب کلن) می باشد.

دلیل اینکه خانه 4711 در میان دیدنی های کلن قرار گرفته است را می توان داشتن معماری لوکس ساختمان دانست که در بخش های بالایی آن نیز می توانید مناره هایی به صورت جفت شده مشاهده نمایید که یکی از ویژگی های این ساختمان می باشد.

ساختمان 4711 در سال 1792 ساخته شد و از نظر تاریخی نیز حائز اهمیت می باشد. طبقه همکف ساختمان محل فروش انواع برند های ادکلن می باشد و می توانید ادکلن های اصل و باکیفیت را از آن خریداری نمایید و با رفتن به طبقه اول خواهید توانست از موزه آن دیدن نمایید که این موزه اطلاعاتی در رابطه با این ساختمان و همچنین شهر کلن در اختیار شما قرار خواهد داد.

دیدنی های کلن و خانه 4711 کلن | سایت ویزا

دیدنی های کلن و باغ گل و گیاه کلن

پارک ها را می توان از جمله بهترین دیدنی های کلن دانست چرا که در این شهر شاهد وجود پارک های متعددی هستیم که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. یکی از بهترین پارک های این شهر را می توان باغ گل و گیاه آن دانست که در این پارک می توانید انواع گل و گیاه ها را مشاهده نمایید.

کسانی که به گل و گیاه و سرسبزی علاقه دارند حتما باید در سفر به کلن از این پارک دیدن کنند چرا که در این پارک انواع اقسام گل های مختلف پرورش داده شده اند که جلوه ای دیگر از زندگی را برایتان تداعی خواهند کرد.

دلیل قرار گرفتن نام باغ گل و گیاه در لیست دیدنی های کلن این است که باغ گل و گیاه به عنوان قدیمی ترین پارک و فضای سنتی در کلن شناخته می شود و در سال 1920 بود که این پارک رسما فعالیت خود را به عنوان باغ گل و گیاه شروع کرد و البته باید بدانید که قبل از این تاریخ از آن به عنوان پارک استفاده می شده است. در این پارک می توانید بیش از 10 هزار نوع گل و گیاه مختلف مشاهده نمایید.

دیدنی های کلن و باغ گل و گیاه کلن | سایت ویزا

کلیسای سنت مارتین از دیدنی های کلن

نام کلیسای سنت مارتین بی شک برای بسیاری آشنا خواهد بود چرا که این کلیسا علاوه بر اینکه از دیدنی های کلن می باشد از جمله مهمترین جاذبه های آلمان نیز به شمار می رود. این کلیسا از جمله کلیسا های رومانسک کلن می باشد و دلیل مشهوریت آن را می توان داشتن برج عظیم دانست. به دلیل ارتفاع بالایی که کلیسا دارد از بخش های مختلف شهر کلن قابل مشاهده می باشد و یکی از مهمترین مشخصه های کلیسا که داشتن صلیب است در بالای این کلیسا وجود ندارد.

کلیسای سنت مارتین به عنوان یکی از مهمترین دیدنی های کلن به شمار می رود و بازدید از آن به تمامی گردشگران این شهر توصیه می شود. سال ساخت این کلیسا به سال 1150 تا 1250 برمی گردد و قبل از ساخت این کلیسا، یک بنای دیگری در این محل وجود داشت که در اثر آتش سوزی به خرابه تبدیل شده بود و در نتیجه کلیسای سنت مارتین را جایگزین آن کردند. کلیسای سنت مارتین نیز مانند سایر بنا های شهر کلن در جنگ جهانی دوم آسیب هایی دید اما امروزه به صورت ترمیم شده و شکل زمان اول خود قابل مشاهده برای عموم می باشد.

کلیسای سنت مارتین از دیدنی های کلن | سایت ویزا

دیدنی های کلن و موزه لودویگ

موزه ها را می توان از جمله با اهمیت ترین دیدنی های کلن و هر شهر دیگری دانست و بی شک بسیاری از گردشگران به بازدید از موزه ها وقت خواهند گذاشت چرا که با گشت و گذار در موزه های یک شهر می توانید به تاریخ آن منطقه پی برده و به طرز عمیق تری به بازدید از دیدنی های آن شهر بپردازید.

لازم به ذکر است که در شهر کلن موزه های بسیاری فعالیت می کنند که هر یک از آنها موضوعات خاصی داشته و آثار ویژه ای را به نمایش گذاشته اند و موزه لودویگ به عنوان یکی از بهترین موزه های فرهنگی هنری در شهر کلن شناخته می شود و در واقع این موزه محل نگهداری آثار پیتر لودویگ می باشد که این آثار تشکیل شده از 350 قطعه هنری می باشد. این آثار امروزه بدون کم و کاست به نمایش عموم درآمده اند و علاوه بر آنها می توانید آثار هنری و مدرن دیگری را نیز در این موزه مورد بازدید قرار دهید و بسیاری آن را از جمله بهترین دیدنی های کلن می دانند.

دیدنی های کلن و موزه لودویگ | سایت ویزا

دیدنی های کلن و تله کابین کلن

بی شک تفریحات نیز در سفر می توانند بسیار مناسب باشند و در سفر به کلن می توانید از تفریحات بسیاری لذت ببرید. در این شهر تفریحات بسیاری برای ساکنین شهر و همچنین گردشگران در نظر گرفته شده است که می توانید از این تفریحات نهایت لذت را ببرید.

یکی از بهترین تفریحات و دیدنی های کلن را می توان تله کابین این شهر دانست که می توانید اوج هیجان را در این تلکابین تجربه نمایید. با استفاده از این تلکابین از باغ وحش به باغ گیاه شناسی منتقل خواهید شد و به دلیل اینکه از بالای رود می گذرد لذتی دوچندان خواهد داشت.

این تله کابین از جمله تله کابین های قدیمی جهان شناخته می شود و در سال 1957 بود که کار خود را بر روی رودخانه راین آغاز کرد. به دلیل ارتفاعی که این تلکابین دارد مسافران می توانند بسیاری از دیدنی های کلن را از ارتفاع بالا مشاهده نمایند و بی شک مشاهده مناظر اطراف رودخانه می تواند برای همگان لذت بخش باشد. بی شک تمامی گردشگران کلن از این تلکابین استفاده خواهند کرد چرا که از جمله مهمترین جاذبه های این شهر به شمار می رود.

دیدنی های کلن و تله کابین کلن | سایت ویزا

دیدنی های کلن و پل هوهنزولرن

یکی از بهترین دیدنی های کلن را می توان پل هوهنزولرن دانست که این پل از روی رودخانه rhine می گذرد و از نظر تاریخی و زیبایی زبانزد خاص و عام است. پل های بسیاری از بالای این رودخانه می گذرند اما این پل به عنوان بهترین و زیباترین در میان آنها شناخته شده است.

کلیسایی که در بخش انتهایی پل قرار گرفته یکی از دلایل زیبایی این پل می باشد و منظره ای زیبا از آن شاهد هستیم و به همین دلیل بسیاری از گردشگران کلن از آن دیدن می نمایند. به دلیل نزدیکی این پل به ایستگاه قطار، محلی پرتردد می باشد و بسیاری از کسانی که از قطار پیاده می شوند از این پل برای رفتن به بخش دیگر شهر استفاده می کنند.

دیدنی های کلن و پل هوهنزولرن | سایت ویزا

کلیسای کلن از دیدنی های این شهر

کلیسای کلن را می توان یکی از مهمترین دیدنی های کلن دانست که این کلیسا به عنوان مشهورترین کلیسا در کل کشور آلمان شناخته می شود و از اهمیت ویژه ای برای این کشور برخوردار می باشد.

آلمانی ها از آن با نام kolner dom یاد می کنند و به عنوان اصلی ترین نماد شهر کلن شناخته می شود. کلیسای کلن در قرن 4 ام ساخته شده است و در سال 1248 مورد بازسازی هایی قرار گرفته است و به همین دلیل امروزه می توانید آن را دقیقا با نمای اولیه خود مشاهده کنید. برج های عظیم این کلیسا که در اطراف آن قرار گرفته اند در سال 1880 به آن اضافه شده اند و از نظر ارتفاع به عنوان دومین کلیسای بلند در کلن شناخته می شود.

کلیسای کلن از دیدنی های این شهر | سایت ویزا

دیدنی های کلن و موزه romisch- germanisches

موزه romisch- germanisches را می توان به عنوان یکی از مهمترین دیدنی های کلن به شمار آورد که این موزه را  می توان به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها جهت آشنایی با تاریخ این کشور دانست. این موزه معماری لوکس و مدرنی دارد اما در داخل آن آثار تاریخی بسیاری نگهداری می شود که با بازدید از آن می توانید با تاریخ این کشور بیشتر آشنا شوید. این موزه را می توان به عنوان یک منبع بزرگ برای آثار باستان شناسی کلن و کل آلمان دانست.


سوالات متداول دیدنی های کلن

یکی از محبوب ترین دیدنی های کلن چیست؟

چرا ساختمان 4711 را جزء دیدنی های آلمان می‌دانند؟

یکی از مهم ترین دیدنی های کلن چیست؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

دیدنی های بوخوم: بوخوم یکی از شهر های ایالت نوردراین-وستفالن می باشد که به عنوان یک شهر علمی و فرهنگی در...

آشنایی با فرم اپلیکیشن سفارت آلمان ویزای کشور آلمان یکی از پرطرفدارترین ویزاهای قاره اروپا بوده و امروزه بسیاری از...

شهر های مهم آلمان کشور آلمان در قاره سرسبز اروپا واقع شده است. کشور آلمان در بین کشورهای قاره اروپا...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر