دیدنی های آلمان، بهترین و مشهورترین دیدنی های آلمان همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است همین امر نیز سبب شده کشور آلمان به یکی از قطب های اصلی ...

دیدنی های آلمان و آشنایی کامل با آنها

۲۵ آبان ۱۳۹۸

دیدنی های آلمان، بهترین و مشهورترین دیدنی های آلمان همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است همین امر نیز سبب شده کشور آلمان به یکی از قطب های اصلی …

دیدنی های آلمان: بهترین و مشهورترین دیدنی های آلمان همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است همین امر نیز سبب شده کشور آلمان به یکی از قطب های اصلی در صنعت گردشگری تبدیل شود. از بناهای تاریخی تا مکان های دیدنی از آثار بسیار ارزشمندی می توانید در طول سفر خود به آلمان دیدن کنید. هر کدام از مکان های موجود  در لیست دیدنی های این کشور یک تجربه و فرصت فوق العاده برای شما خواهد بود.

دیدنی های آلمان و آشنایی کامل با آنها | سایت ویزا

دیدنی های آلمان

دیدنی های آلمان و مکان های تاریخی موجود در این کشور همواره گردشگران بسیاری را به سمت خود جلب کرده است به همین دلیل هر سال در نقاط مختلف جهان شاهد تورهای بسیاری هستیم که برای بازدید از دیدنی های آلمان برگزار می شود و همواره نیز از توجه ویژه ای برخوردار هستند.

در این بخش سعی داریم با معرفی معروف ترین دیدنی های این کشور اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر به دنبال بازدید و سفر به آلمان هستید با ما همراه باشید تا با کسب اطلاعات ارزشمند سفری به یاد ماندنی داشته باشید. محبوب ترین و مشهورترین دیدنی های این کشور در لیست زیر گنجانده شده است به شما توصیه می کنیم اگر زمان کافی دارید سعی کنید از بیشتر آنها دیدن کنید.

 متناسب با هر سلیقه و روحیه می توان مکان های بسیار زیبا در این کشور برای بازدید مشاهده کرد. دیدنی های آلمان نه تنها برای گردشگران بلکه از نظر باستان شناسان و همچنین تاریخ دان ها نیز بسیار با ارزش است زیرا برخی از مکان های تاریخی به طور کامل در طول دوران های مختلف از فرسایش و البته جنگ جهانی در امان مانده و امروزه به عنوان مجموعه های تاریخی مورد بازدید قرار گرفته است.

اگر اطلاعات کافی در مورد دیدنی های باشکوه آلمان داشته باشید به آسانی می توانید در طول اقامت خود در این کشور از آنها دیدن کنید. از مکان های تفریحی و طبیعی گرفته تا مکان های تاریخی این کشور یکی از قطب های اصلی گردشگری جهان می باشد.

بنای تاریخی نبرد ملت ها در لایپزیگ آلمان

از بهترین دیدنی های آلمان می توان به بنای تاریخی ملت ها در لایپزیگ اشاره کرد. بنای یاد شده به دلیل پیروزی های دوران ناپلئون تاسیس شده است و امروزه به عنوان موزه برای بازدید گردشگران مورد استفاده قرار می گیرد. با دیدن این مکان به طور کامل می توانید برهه های مختلف تاریخ را احساس کنید. هر سال گردشگران بسیاری از این مکان تاریخی دیدن می کنند به همین دلیل همواره در لیست تورهای برگزار شده برای سفر به آلمان نیز جا دارد.

همه ی آثاری که امروزه در این موزه و بنای تاریخی جا گرفته است به طور کلی بیانگر جنگ های دوران ناپلئون بوده است. برای بازدید از این مکان بهتر است از تور لیدر کمک بگیرید تا بتوانید اطلاعات کامل را به دست آورید. از آنجا که در جنگ لایپزیک هزاران سرباز جان خود را از دست دادند این مکان برای بزرگداشت آنها احداث شد.

بنای تاریخی نبرد ملت ها در لایپزیگ آلمان | سایت ویزا

تالار قدیمی شهر بامبرگ از دیدنی های آلمان

تالار قدیمی شهر بامبرگ از دیگر دیدنی های آلمان است که همواره مورد توجه باستان شناسان نیز بوده است. شهر بامبرگ آلمان دارای بناهای تاریخی با معماری بسیار هنری می باشد ولی تالار قدیمی یکی از بهترین آنها است که در بین مجموعه آثار و دیدنی های اصلی این کشور جا گرفته است.

در طول سفر خود به کشور آلمان حتما از این مکان دیدن کنید زیرا نقاشی های طراحی شده بر روی دیوارهای داخلی تالار همواره الهام بخش بسیاری از معماران در طول تاریخ بوده است. سبک و طرح های مختلفی را در این مکان می توانید مشاهده کنید و تجربه ای بی نظیر به دست آورید.

تالار قدیمی شهر بامبرگ از دیدنی های آلمان | سایت ویزا

کوه های هارز از دیدنی های آلمان

از محبوب ترین دیدنی های آلمان می توان به کوههای هارز اشاره کرد که همواره در بسیاری از قصه ها از این مکان یاد شده است. این ناحیه مرتفع ترین بخش آلمان را تشکیل می دهد و اطراف آن نیز به طور کامل با خانه های سنتی احاطه شده است. برای کوهنوردان بازدید از این مکان گزینه ی بی نظیری خواهد بود.

کوه های هارز از دیدنی های آلمان | سایت ویزا

کلیسای جامع آخن از دیدنی های آلمان

اگر چه کلیساهای مختلفی و زیادی در کشور آلمان موجود است ولی کلیسای جامع آخن از جمله پر بازدیدترین دیدنی های آلمان می باشد که در مرز بین هلند و بلژیک جا دارد. این کلیسا در طول تاریخ شاهد مراسم های تاجگذاری بسیاری بوده است به همین دلیل همواره از محبوبیت بالایی برخوردار است.

کلیسای جامع آخن از دیدنی های آلمان | سایت ویزا

جزیره سیلت از دیدنی های آلمان

جزیره سیلت از دیگر دیدنی های آلمان است که با وجود اینکه در یک مکانی دوردست قرار گرفته است همواره به دلیل وجود رفاه بسیار عالی برای گردشگران از توجه ویژه ای برخوردار است. اگر زمان کافی دارید بازدید از این مکان را از دست ندهید. هتل های لوکس و رستوران های شیک بسیاری را می توانید در این جزیره مشاهده کنید.

جزیره سیلت از دیدنی های آلمان | سایت ویزا

شهر زیبای ادینبورگ آلمان

شهر زیبای ادینبورگ از دیگر مکان های توریستی آلمان است که با زیبایی های بی نظیرش توانسته است شهرت فراوان به دست آورد. شهرهای توریستی و تاریخی بسیاری در کشور آلمان در انتظار گردشگران است ولی شهر ادینبورگ یکی از زیباترین آنها است که همواره زبانزد همه ی افراد می باشد به همین دلیل هر ساله تورهای بسیاری صرفا برای بازدید از این شهر در نقاط مختلف دنیا برگزار می شود.

خیابان ها به طور کامل سنگ فرش و خانه های چوبی در این شهر توجه بسیاری از گردشگران را به سمت خود جلب کرده است اگر در سفر خود به دنبال مکانی زیبا و رمانتیک هستید بازدید از این شهر را در اولویت خود قرار دهید.

از آنجا که در همه ی جنگ ها خسارت جزیی را متحمل شده است این مکان به طور کامل آثار تاریخی نهفته در دل خود را حفظ کرده است. خانه های سنتی و کلیساهای باشکوه در این مکان به همراه موزه های مختلف یک مجموعه ی تاریخی بی نظیر می باشد که هم از نظر گردشگران جایگاه ویژه ای را کسب کرده است و هم به لحاظ تاریخی مکانی بسیار با ارزش می باشد.

شهر زیبای ادینبورگ آلمان | سایت ویزا

پارک ملی ساکسون از دیدنی های آلمان

از مشهورترین دیدنی های کشور آلمان پارک ملی ساکسون می باشد که تا امتداد کشور چک قرار گرفته است‌. این مکان نیز همواره در تور های برگزار شده مختلف در لیست دیدنی های آلمان جا دارد. زیبایی بی نظیری را در این مکان احساس خواهید کرد. از آن جا که پارک ملی ساکسون در نزدیکی کوههای آلپ جا گرفته است بازدید از آنجا فرصتی ارزشمند برای صخره نوردی و کوهپیمایی به ویژه برای کوهنوردان خواهد بود. اگر به دنبال مکان تفریحی برای بازدید در کشور آلمان هستید از بازدید این مکان غافل نباشید.

دره و صخره های پر فراز و نشیب در این مکان تحسین و توجه همه را به سوی خود جلب کرده است. پارک ملی ساکسون در بین مردم بومی این ناحیه نیز از توجه بسیار زیادی بهره مند است به گونه ای که همواره در طول سال تورهای داخلی بسیاری برای بازدید از این مکان در نظر گرفته می شود.

در طول اقامت خود در آلمان می توانید به همراه تورهای یاد شده بازدید از این مکان را تجربه کنید. رودخانه های عمیقی در دل این پارک جا گرفته است برای اینکه بتوانید به طور کامل زیبایی های موجود در این مکان را احساس کنید باید یک روز کامل را به بازدید از آنجا اختصاص دهید.

پارک ملی ساکسون از دیدنی های آلمان | سایت ویزا

قلعه شورین آلمان

قلعه ی شورین آلمان نیز همواره در بین محبوب ترین دیدنی های کشور آلمان جا دارد. زمان تاسیس این قلعه به قرن  ۱۴ برمی گردد و امروزه به عنوان مقر رسمی دولت مورد استفاده قرار گرفته است. از جمله نکات ویژه ای که سبب محبوبیت این مکان در بین گردشگران شده است می توان به محل قرار گیری آن اشاره کرد. قلعه شورین در جزیره ای زیبا در مرکز دریای شورین جا دارد به همین دلیل همواره توانسته است با زیبایی های چشمگیر خود همواره توجه همه ی افراد را به سمت خود جلب کند.

قلعه شورین آلمان | سایت ویزا

صخره روگن از دیدنی های آلمان

صخره ی روگن آلمان از دیگر دیدنی های آلمان است که همواره مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. مگر می شود به این کشور سفر کرد و سری به این مکان نزد. به طور جدی بازدید از صخره ی روگن به عنوان محبوب ترین دیدنی های آلمان توصیه می شود. در پشت صخره ی یاد شده جنگلی جا دارد که جزو پارک ملی محسوب می شود به همین دلیل گردشگرانی که از این مکان دیدن می کنند فرصت بی نظیری برای بازدید از پارک ملی را نیز خواهند داشت در واقع با یک تیر می توان دو نشان زد.

فضای فوق العاده زیبایی بر فراز صخره ی روگن  حاکم است. ارتفاع این صخره ۱۱۸ متر می باشد. اگرچه در طول زمان های مختلف فرسایش های بسیاری قسمت های مختلفی از صخره ی روگن را از بین برده است ولی اکنون با در نظر گرفتن احتیاط های لازم به مکانی امن برای بازدید گردشگران تبدیل شده است.

صخره روگن از دیدنی های آلمان | سایت ویزا

شهر کوهستانی بایرن آلمان

شهر کوهستانی بایرن که در مرز بین آلمان و اتریش جا گرفته است در طول تاریخ در همه ی برهه ها به دلیل داشتن معادن نمک از توجه ویژه ای برخوردار بوده است و امروزه نیز از لحاظ دارا بودن مکان های دیدنی به عنوان یکی از قطب های گردشگری آلمان در نظر گرفته می شود. با همه ی زیبایی هایی که در این شهر در انتظار شما است بازدید از این مکان را به طور جدی به شما پیشنهاد می کنیم.

در بین همه ی دیدنی های آلمان شهر کوهستانی بایرن با وجود اینکه شهری کوچک می باشد توجه ویژه ای را کسب کرده است جالب است بدانید این مکان در گذشته محل استراحت آدولف هیتلر بوده است. آشیان عقاب که بر فراز شهر جا دارد امروزه به عنوان یک موزه در دسترس گردشگران قرار گرفته است.

اگر در بین دیدنی های آلمان به دنبال یک شهر تاریخی با حوادث بی نظیر هستید بازدید از این شهر می تواند تجربه ی فوق العاده ای برای شما باشد. در طول تاریخ شهر بایرن، شاهد حوادث ناگوار بوده است ولی امروزه جزو محبوب ترین مکان ها برای بازدید توریست ها گردیده است.

شهر کوهستانی بایرن آلمان | سایت ویزا

ساختمان رایشتاگ برلین آلمان

در بین دیدنی های آلمان بازدید از ساختمان رایشتاگ برلین یک تجربه ی به یاد ماندنی برای شما خواهد بود. پایتخت آلمان، شهر برلین میزبان تعداد بسیار زیادی ساختمان و مراکز تاریخی است و ساختمان رایشتاگ یکی از بهترین و پربازدیدترین آنها است که در قرن ۲۹ احداث شده است از این مکان به عنوان بک مجموعه ی تاریخی فوق العاده یاد می شود لازم به ذکر است که در طول تاریخ بارها به دلیل جنگ های مختلف بخش های زیادی از این مکان به طور جدی از بین رفته است ولی در سال ۱۹۹۰ بازسازی ویژه ای صورت گرفت.

در این بازسازی سعی شده است در عین حال که مقاومت ساختمان افزایش یابد هیچ یک از آثار تاریخی نهفته در آن مورد دستخوش قرار نگیرد. به طور تقریبی بیشتر گردشگرانی که از برلین دیدن می کنند در بین دیدنی های آلمان بازدید از این مکان تاریخی را در اولویت خود قرار داده اند. از آنجا که فضای بیرونی آن از شیشه ساخته شده است در شب های تاریک برلین مانند نوری درخشان توجه همه را به سمت خود جلب کرده است. اگر چه مدتی به عنوان مقر رسمی دولت از آن استفاده می شد ولی امروزه به طور کاملی به عنوان یک محل دیدنی در اختیار گردشگران قرار گرفته است.

ساختمان رایشتاگ برلین آلمان | سایت ویزا

قلعه هوهنزولرن آلمان

از دیگر بهترین دیدنی های آلمان می توان به قلعه هوهنزولرن آلمان اشاره کرد. این قلعه در قرن ۱۹ ساخته شده است و برای ساخت آن از معماری بی نظیری استفاده شده به همین دلیل نه تنها از جنبه ی تاریخی بلکه از نظر معماران نیز مکانی الهام بخش بوده است. ناگفته نماند قلعه ی هوهنزولرن بر روی صخره ای بین دو شهر تاسیس شده است و بر فراز آن هر دو شهر یاد شده را می توانید زیر پای خود احساس کنید.

اگر قصد دیدن مکانی تاریخی با یک معماری فوق العاده و یونیک را دارید به شما توصیه می کنیم بازدید از این قلعه را در اولویت خود قرار دهید. داخل قلعه از تعداد بسیار زیاد اتاق تشکیل شده است دیوار هر کدام از این اتاق ها از نقش و بوم خاصی تزیین شده است.

همه ی پنجره های موجود در داخل قلعه از شیشه های رنگی به وجود آمده است که فضای دلنشینی به این مکان بخشیده است. با وجود همه ی زیبایی هایی که در این مکان موجود است گردشگران هنگام بازدید از آن فرصت مشاهده ی گنجینه ی بسیار با ارزشی از جواهرات را نیز خواهند داشت که در یک بخش مخصوص قلعه نگهداری می شود.

قلعه هوهنزولرن آلمان | سایت ویزا

کوه تسوگ اشپیتسه آلمان

در بین دیدنی های آلمان، کوه تسوگ اشپیتسه آلمان همواره جزو محبوب ترین دیدنی ها است که علاوه بر کوهنوردان و علاقه مندان به مکان های تفریحی برای همه ی اسکی بازان نیز مکانی بسیار شناخته ایست. اگر در فصل زمستان به این کشور سفر کرده اید و علاقه مند به ورزش های زمستانی هستید بازدید از این مکان را حتما در اولویت خود قرار دهید.

کوه تسوگ اشپیتسه از بهترین دیدنی های آلمان است، البته مردم بومی این ناحیه در همه ی فصل های سال از اسکی در این مکان لذت می برند. برای پایین آمدن از کوه تله کابین هایی در اختیار بازدید کنندگان است و برای بالا رفتن از آن می توانید از راه آهن مخصوص تعبیه شده بهره مند شوید.

فضای بسیار فوق العاده تحسین همه را به دست آورده است. اگر به دنبال دیدنی های تفریحی کشور آلمان هستید این مکان جزو بهترین ها در نظر گرفته می شود. در بالای کوه به طور کامل شهر گارمیش را زیر پای خود احساس خواهید کرد. بهترین فصل برای بازدید از این مکان فصل زمستان است البته به شرطی که طاقت سرما را داشته باشید.

کوه تسوگ اشپیتسه آلمان | سایت ویزا

بازار کریسمس نورنبرگ آلمان

بازار کریسمس نورنبرگ از پر بازدید ترین دیدنی های آلمان در نظر گرفته می شود. اگر چه بازارهای کریسمس مختلفی در همه ی نقاط آلمان موجود است ولی این بازار جزو بهترین ها است که هر ساله علاوه بر اینکه‌ میزبان بسیاری از علاقه مندان بومی بوده به طور جدی توسط گردشگران خارجی نیز مورد پسند قرار گرفته است.

فرصت بازدید و خرید در این مکان به ویژه شب هنگام زمانی که با نورهای مصنوعی این بازار به روز تبدیل می شود یک احساس فوق العاده ای خواهد بود. معمولا روزها قبل از تحویل سال اقدامات برپایی آن در نظر گرفته می شود.

در این بازار می توان از تعداد بسیار زیادی آثار و هنر دستی دیدن کرد و البته خوراکی محلی این ناحیه نیز همواره توجه گردشگران را به سمت خود جلب کرده است.

نوعی کلوچه ی مخصوص نیز به طور ویژه در این مکان به فروش می رسد. اگر قصد خرید سوغاتی های این کشور را دارید و در نزدیکی های تحویل سال به آلمان سفر کرده اید بازدید از این مکان می تواند گزینه ی بسیار خوبی باشد. قیمت های پیشنهادی نیز بسیار مقرون به صرفه است به همین دلیل از نظر مردم بومز این ناحیه نیز بسیار شناخته و محبوب می باشد.

بازار کریسمس نورنبرگ آلمان | سایت ویزا

شهر زیبای روتنبورگ آلمان

از دیگر دیدنی های آلمان شهر زیبای روتنبورگ آلمان می باشد، این شهر به طور کامل تجلی تاریخ و دوره‌ی قرون وسطی است. همه ی ساختمان های ساخته شده در آن به طور کامل از روزگاران گذشته پا برجا است. از این شهر به عنوان یک شهر روستایی یاد می شود. بدون تردید در کتاب قصه ها تصویری از شهر های کوچک و جذاب را شنیده اید اگر در دنیای واقعی سعی دارید از یکی از این شهر ها دیدن کنید شهر زیبای روتنبورگ یکی از آن ها است که با تعداد بسیار زیاد کلیسا و خانه ی مسکونی برپا مانده از دوره های مختلف، یک مجموعه ی تاریخی بی نظیر می باشد.

هر ساله گردشگران داخلی و خارجی بسیاری از این مکان دیدن می کنند به همین دلیل همواره در بین دیدنی های آلمان به ویژه در تورهای برگزار شده برای سفر به این کشور می تواند رد پایی از آن را دید. مشهورترین دیدنی شهر یاد شده میدان بازار است که ساخت آن به قرن ۱۳ میلادی برمی گردد. این مکان با دارا بودن آثار تاریخی مختلف از نظر تاریخ دان ها و البته باستان شناسان نیز محبوبیت ویژه ای دارد پیشنهاد ما این است در طول سفر خود فرصت بازدید خود از این مکان را از دست ندهید.

شهر زیبای روتنبورگ آلمان | سایت ویزا

جنگل سیاه آلمان

جنگل سیاه آلمان جزو دیگر دیدنی های آلمان می باشد که در لیست دیدنی های طبیعی جا دارد. جالب است بدانید که شنا کردن در این جنگل از ورزش های محبوب می باشد به دلیل آنکه جنگل در منتهی دریاچه ی آلپ جا دارد و فرصت بی نظیری برای همه به وجود آمده است. دلیل نامگذاری این منطقه به این نام آن است که درختان با شاخ و برگ خود به طور کامل سراسر آن را پوشانده و فضای تاریکی داخل جنگل ایجاد کرده اند.

بین مردم رومی این ناحیه و البته سایر گردشگران جنگل سیاه همواره از محبوبیت های بسیاری بهره مند است. اگر به این کشور سفر کرده اید در بین دیدنی های آلمان سعی کنید از این مکان نیز دیدن کنید. حال و هوای ویژه آن به طور مثبت در روحیه ی شما تاثیر خواهد گذاشت. جنگل سیاه از چندین شهر و شهرک تشکیل شده است که مشهورترین آنها شهر بادن است که به دلیل داشتن آب گرم و درمانی در سراسر جهان شهرت دارد.


سوالات متداول دیدنی های آلمان

یکی از محبوب ترین دیدنی های آلمان چیست؟

یکی از دیدنی های طبیعی آلمان چیست؟

یکی از قدیمی ترین و تاریخی ترین دیدنی های آلمان چیست؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

دیدنی های بوخوم: بوخوم یکی از شهر های ایالت نوردراین-وستفالن می باشد که به عنوان یک شهر علمی و فرهنگی در...

فرانکفورت یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای کشور آلمان می باشد که در سال های اخیر سفر به فرانکفورت...

دیدنی های برمن را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از این دیدنی ها دارای...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر