دیدنی های نورنبرگ، را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از این جاذبه ها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. نورنبرگ به عنوان یکی از شهر ...

دیدنی های نورنبرگ و بررسی دقیق و آشنایی با آنها

۲ آذر ۱۳۹۸

دیدنی های نورنبرگ، را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از این جاذبه ها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. نورنبرگ به عنوان یکی از شهر …

دیدنی های نورنبرگ را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از این جاذبه ها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. نورنبرگ به عنوان یکی از شهر های گردشگری جهان شناخته می شود و به منظور بردن بیشترین لذت از سفر خود باید با مواردی آشنایی داشته باشید که از جمله این موارد می توان به آشنایی با جاذبه های این شهر اشاره کرد. در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با دیدنی های نورنبرگ ارائه نموده ایم:

دیدنی های نورنبرگ و بررسی دقیق و آشنایی با آنها | سایت ویزا

دیدنی های نورنبرگ

نورنبرگ یکی از شهر های پر گردشگر آلمان می باشد که هر ساله گردشگران بسیاری این شهر را هدف قرار می دهند. شهر نورنبرگ دارای جاذبه های تفریحی و تاریخی بسیاری می باشد که توجه گردشگران را از جای جای نقاط ایران به خود جلب کرده است. دیدنی های نورنبرگ را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت.

در شهر نورنبرگ جشن ها و مراسمات ویژه ای برگزار می شود و به همین دلیل این شهر توانسته در سریعترین زمان ممکن به یکی از مشهور ترین شهر های جهان تبدیل شود.

توجه داشته باشید که نورنبرگ حدود 1000 سال پیش بود که تاسیس شد و با بازدید از این شهر می توانید بنا هایی ترکیبی قدیمی و مدرن را کنار یکدیگر قرار دهید و این امر می تواند برای همگان لذت بخش باشد.

کلیه دیدنی های نورنبرگ منحصر به فردی بوده و جز این شهر نمی توانید نظیر برخی از آنها را در جای دیگری مشاهده نمایید و به همین دلیل سفر به نورنبرگ می تواند مملو از شادی و سرگرمی برایتان باشد. آشنایی داشتن با بهترین زمان سفر به نورنبرگ نیز می تواند تاثیر بسزایی بر تاثیرگذاری بازدید از دیدنی های شهر نورنبرگ داشته باشد.

دیدنی های نورنبرگ | سایت ویزا

کشتی نادان ها از دیدنی های نورنبرگ

یکی از بهترین دیدنی های نورنبرگ را می توان کشتی نادان دانست که اغلب تصور می کنند که این کشتی تنها به عنوان یک نماد ساخته شده است اما اینطور نیست چرا که کشتی نادان ها معانی خاص دیگری نیز دارد که با کمی تامل می توانید به برخی از این موارد پی ببرید. در داخل این کشتی می توانید مجسمه هفت انسان،یک سگ و اسکلت را مشاهده نمایید. 

مهمترین ویژگی این کشتی را می توان نشان دادن تصویر خشونت و ویرانی های جنگ دانست و با نگاه کردن به سمت راست این مجسمه می توانید خشونت را به عینه مشاهده نمایید و در سمت چپ کشتی نادان ها مجسمه آدم و هوا ساخته شده است که نماد از آرامش است. بازدید از این کشتی علاوه بر تفریح شما را به فکر کردن وادار خواهد کرد و به همین دلیل افراد کاوشگر می توانند بیشترین لذت را از آن ببرند.

کشتی نادان ها از دیدنی های نورنبرگ | سایت ویزا

منطقه گوهو از دیدنی های نورنبرگ

یکی دیگر از دیدنی های نورنبرگ را می توان منطقه گوهو دانست. این منطقه به عنوان یکی از محله های خاص در نورنبرگ شناخته می شود و به همین دلیل می توانید بیشترین لذت را از این منطقه ببرید. در سفر به نورنبرگ حتما از منطقه گوهو دیدن نمایید چرا که اغذیه فروشی ها و مغازه های خاصی در آن فعالیت می نمایند که توجه همگان را به خود جلب خواهند کرد.

اغذیه فروشی های این منطقه را می توان از جمله مراکزی دانست که نظیر آن را در کمتر جایی می توانید مشاهده نمایید. مغازه های آنتیک فروشی را می توان یکی از بهترین بخش های این منطقه دانست که می توانید انواع محصولات برند را در آنها مشاهده نمایید.

مهمترین موردی که سبب قرار گرفتن نام منطقه گوهو در میان دیدنی های نورنبرگ شده را می توان تفاوت مغازه های آن دانست به گونه ای که به هیچ وجه نمی توانید دو مغازه مشابه در کنار یکدیگر مشاهده نمایید و به همین دلیل خواهید توانست نمونه های منحصر به فرد را پیدا کرده و نسبت به خرید اقدام نمایید.

منطقه گوهو از دیدنی های نورنبرگ | سایت ویزا

کنتزتگ از دیدنی های نورنبرگ

کنتزتگ یکی دیگر از دیدنی های نورنبرگ می باشد که بی شک بازدید از آن می تواند بهترین لحظات را برایتان تداعی سازد. کنتزتگ یک پل بر روی رودخانه می باشد و بسیاری در همان نگاه اول این تصور را خواهند داشت که این پل چه تفاوتی با سایر پل ها دارد. پل کنتزتگ به عنوان اولین پل معلق در آلمان می باشد و دقیقا در محل همین پل یک پل قدیمی وجود داشته است که مردم از آن برای عبور و مرور بر روی آب استفاده می کردند و در سال 1824 بود که این پل جایگزین پل چوبی شد.

این پل معلق کاملا امن سازی شده و توسط وزنه هایی از افتادن آن جلوگیری می شود و امروزه به عنوان نمادی از این شهر شناخته می شود. یکی از عجیب ترین موارد در مورد این پل سازنده آن است. سازنده این پل فردی به نام جرج کوپلر می باشد که این شخص برای درس خواندن به مدرسه نرفته و تمامی درس هایش را در منزل و به صورت تنهایی خوانده است اما به دلیل تبحر و مغزی که داشته توانسته به یکی از پروفسور های مدرس پلی تکنیک زمان خود تبدیل شود.

کنتزتگ از دیدنی های نورنبرگ | سایت ویزا

موزه اسباب بازی از دیدنی های نورنبرگ

موزه اسباب بازی یکی از هیجانی ترین دیدنی های نورنبرگ می باشد که بازدید از آن به همگان توصیه می شود. موزه ها از جمله مراکزی هستند که بی شک همگان به بازدید از آن از خود تمایل نشان می دهند و موزه اسباب بازی نورنبرگ یکی از بهترین موزه هایی است که جامعه هدف آن افراد با تمامی سنین خواهد بود.

بسیاری از موزه ها تاریخ یک کشور و یا شهر را به نمایش می گذارند اما موزه اسباب بازی نورنبرگ می تواند خاطرات و گذشته تک تک افراد را به خاطرشان بیاورد و به همین دلیل محبوبیت بسیاری در میان گردشگران پیدا کرده است.

موزه اسباب بازی در سال 1971 تاسیس شد و اسباب بازی های آن توسط لیدیا و پائول جمع آوری شده اند. ساختمان این موزه متعلق به قرون وسطی بوده و در چهار طبقه می باشد و هر طبقه آن مختص عروسک های خاصی است. بسیاری از عروسک ها و اشیای موجود در این موزه متعلق به قرن 19 ام هستند.

بازدید از این موزه بر خلاف تصورات برای افراد سن بالا نیز مناسب خواهد بود چرا که خواهید توانست کودک درون خود را بار دیگر زنده کنید.

موزه اسباب بازی از دیدنی های نورنبرگ | سایت ویزا

موزه موتور نورنبرگ از دیدنی های نورنبرگ

یکی دیگر از بهترین دیدنی های نورنبرگ را می توان موزه موتور این شهر دانست که این موزه همانطور که از نام آن پیداست متعلق به موتور ها می باشد. شاید فرصت بازدید از چنین موزه ای تنها یک بار برای افراد اتفاق بیفتد و به همین دلیل توصیه می کنیم که بازدید از آن را به هیچ وجه از دست ندهید. بی شک مشاهده خودرو های قدیمی و آشنایی با نوع و قدرت آنها می تواند برای بسیاری لذت بخش باشد و به ویژه افرادی که به ماشین و ماشین سازی علاقه بسیاری دارند حتما از این موزه دیدن کنند.

این موزه تشکیل شده از 90 وسیله نقلیه قدیمی و لوکس می باشد که هر یک از این خودرو ها زمانی شاه دوران خود بوده اند و امروزه به عنوان خودرو های لاکچری شناخته می شوند. بی شک هیچ خودرویی در این سن و با این کیفیت در بازار و یا سطح شهر مشاهده نخواهید کرد اما در این موزه نمونه صفر تمامی خودرو ها جمع آوری شده اند. تمامی این خودرو ها متعلق به کلاوس مرک می باشد که این فرد علاقه شدیدی به خودرو های قدیمی داشته و کلکسیون وی امروزه به موزه تبدیل شده است.

موزه موتور نورنبرگ از دیدنی های نورنبرگ | سایت ویزا

هاز از دیدنی های نورنبرگ

یکی دیگر از مهمترین دیدنی های نورنبرگ را می توان هاز دانست که هاز یک مجسمه است اما نمی توان آن را یک مجسمه معمولی دانست. معنی هاز در زبان آلمانی خرگوش می باشد اما این مجسمه یک خرگوش خوشگل تراشیده شده نیست و بلکه مجسمه خرگوشی است که مرده است و هیچ یک از ویژگی های خرگوش زیبا را ندارد.

مجسمه هاز دقیقا در جلوی منزل آلبرشت دوغا ساخته شده است و دلیل ساخت آن احترام گذاشتن به دوغا می باشد و این خرگوش چندین بار در لیست زشت ترین آثار هنری در جهان به ثبت رسیده است. به دلیل اینکه از بخش قسمت چپ این خرگوش یک دست انسان بیرون آمده است روایت های بسیاری در رابطه با این خرگوش ذکر شده است که هر یک از این روایات دلایل خاصی برای خود دارند.

هاز از دیدنی های نورنبرگ | سایت ویزا

کارولین اشتراسه از دیدنی های نورنبرگ

کارولین اشتراسه یکی از بهترین دیدنی های نورنبرگ می باشد که در دل شهر قدیمی نورنبرگ قرار گرفته است. این خیابان به عنوان یکی از محبوب ترین خیابان های نورنبرگ شناخته می شود و بیشتر بخش های این خیابان را پیاده روها تشکیل داده اند و به همین دلیل خانواده ها می توانید با اطمینان کامل از امنیت خود اقدام به خرید از فروشگاه های این خیابان نمایند.

این خیابان جاذبه های متعددی را در خود جای داده است و مراکز فروش بسیاری نیز در آن وجود دارند که می توانید انواع محصولات اصل و برند را از آنها خریداری نمایید. توجه داشته باشید که برنامه های فرهنگی نیز در این خیابان اجرا می شود و سکوت خیابان می تواند به عنوان یکی از مهمترین ویژگی های آن باشد. در این خیابان می توانید بر روی نیمکت ها به استراحت کردن بپردازید.

کارولین اشتراسه از دیدنی های نورنبرگ | سایت ویزا

بازار کریسمس نورنبرگ از دیدنی های نورنبرگ

یکی از دیدنی های نورنبرگ که به صورت فصلی امکان بازدید از آنها وجود خواهد داشت را می توان بازار کریسمس دانست که این بازار در کل دنیا معروف می باشد و به همین دلیل گشت و گذار در آن می تواند برای همگان لذت بخش باشد. این بازار قبل از سال نو شروع به کار می کند و چنانچه در این تاریخ به نورنبرگ سفر کنید می توانید از دیدن آن نهایت لذت را ببرید.

این بازار از قرن 17 تا به حال برپا شده و محصولات خاصی در آن به فروش می رسد و گشت و گذار در این بازار می تواند به یکی از خاطره های خوش شما از نورنبرگ بدل شود. صنایع دستی و سنتی نقش بسزایی در این بازار ها دارند و می توانید انواع نوشیدنی ها را نیز میل نمایید.

بهترین زمان سفر به نورنبرگ آشنایی داشتن با بهترین زمان سفر به نورنبرگ سبب خواهد شد تا بتوانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید و در رابطه با آب و هوای نورنبرگ باید گفت: این شهر در فصل بهار آب و هوای ملایمی داشته و میزان بارش در این فصل به صورت پراکنده خواهد بود و با نزدیک تر شدن به فصل تابستان، هوای گرم بر شهر حاکم خواهد بود و فصل پاییز سردتر بوده و در فصل زمستان شاهد بارش برف در این شهر خواهیم بود.


سوالات متداول دیدنی های نورنبرگ

یکی از دیدنی های نورنبرگ که همیشه امکان بازدید از آن ممکن نیست، چیست؟

یکی از بهترین دیدنی های نورنبرگ چیست؟

یکی دیگر از دیدنی های نورنبرگ کجاست؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

دیدنی های بن: بی شک یکی از مکان هایی که باید حتما به آن سفر کنید کشور آلمان است و...

شهر هامبورگ، یکی از زیباترین و جذاب ترین شهر های کشور آلمان محسوب می شود که وجود بناهای دیدنی و...

کشور آلمان جز توسعه یافته ترین کشورهای جهان است که به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری فراوان توانسته صنعت گردشگری...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر