دیدنی های برمن، را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از این دیدنی ها دارای ویژگی های خاصی خواهند بود. دیدنی های شهر برمن در جای جای نقاط این ...

دیدنی های برمن | بررسی و آشنایی با آنها

۵ آذر ۱۳۹۸

دیدنی های برمن، را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از این دیدنی ها دارای ویژگی های خاصی خواهند بود. دیدنی های شهر برمن در جای جای نقاط این …

دیدنی های برمن را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از این دیدنی ها دارای ویژگی های خاصی خواهند بود. دیدنی های شهر برمن در جای جای نقاط این شهر پخش شده اند و می توانید بهترین ها را هدف قرار دهید. شهر برمن به دلیل تاریخ غنی که دارد جاذبه های تاریخی بسیاری دارد و به همین دلیل می توانید بهترین و دیدنی ترین جاذبه های تاریخی را مورد بازدید قرار دهید.

در ادامه به بررسی دیگر دیدنی های برمن پرداخته ایم:

دیدنی های برمن | بررسی و آشنایی با آنها | سایت ویزا

آشنایی با دیدنی های برمن

برمن یکی از شهر های مهم از نظر گردشگری و اقتصاد در کشور آلمان می باشد که هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. این شهر هم از نظر تفریحی و هم از نظر گردشگری برای آلمان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و به همین دلیل مراکز تفریحی و گردشگری بسیاری در این شهر انتظار شما را می کشند. توجه داشته باشید که گشت و گذار در شهر برمن و مشاهده جاذبه های آن می تواند به عنوان یکی از بهترین خاطره های زندگی شما باشد و بهترین لحظات را برایتان رقم خواهد زد.

شهر برمن یکی از بهترین نقاط برای زندگی کردن در آلمان می باشد و به همین دلیل بسیاری تمایل به اخذ اقامت آلمان و به ویژه شهر برمن دارند. با سفر به این شهر می توانید ترکیبی از سنت و مدرنیته را مشاهده نمایید که این امر برای افراد کاوشگر می تواند بسیار جذاب باشد. خیابان های برمن به خودی خود به عنوان یکی از دیدنی های برمن به شمار می روند چرا که در این خیابان ها می توانید هم جاذبه های مدرن و هم جاذبه های قدیمی را مشاهده نمایید. این شهر موزه های متعددی داشته و می توانید با گشت و گذار در آنها با تاریخ این شهر بیشتر آشنا شوید.

دیدنی های برمن و موزه های برمن

یکی از مهمترین دیدنی های برمن را می توان موزه های آن دانست چرا که در این شهر موزه های بسیاری فعالیت می کنند که با گشت و گذار در آنها می توانید با تاریخ این شهر بیشتر آشنا شوید. موزه های برمن را می توان از جمله بخش هایی دانست که در تور آلمان بی شک از آنها دیدن خواهید کرد و به همین دلیل از جمله بهترین دیدنی های برمن به شمار می روند.

موزه های برمن در جای جای نقاط این شهر پخش شده اند و معمولا در مرکز شهر می توانید آنها را بیابید. توجه داشته باشید که برخی از موزه های برمن تاریخ این کشور را به تصویر کشیده اند و برخی از این موزه ها آثار هنری هنرمندان را در خود جای داده اند که هر یک از آنها مخاطبین خاص خود را خواهند داشت. از جمله موزه های این شهر می توان به فیلپورتر اشاره کرد که با گشت و گذار در آن می توانید اجناس تاریخی و ارزشمند برمن را مشاهده نمایید. توجه داشته باشید که تمامی موزه های برمن دارای راهنما بوده و می توانید با مطالعه آن از اصالت تاریخی اجناس مطلع شوید.

دیدنی های برمن و موزه های برمن | سایت ویزا

دیدنی های برمن و بازار این شهر

بی شک گشت و گذار در برمن بدون دیدن بازار آن به اتمام نخواهد رسید و بازار های این شهر از جمله مهمترین دیدنی های برمن به شمار می روند که می توانید انواع اقسام اجناس مورد نیاز خود را از آنها خریداری نمایید. بازار های شهر برمن را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از آنها اجناس بخصوصی را برای فروش گذاشته اند.

بازار قدیمی برمن یکی از مهمترین دیدنی های برمن به شمار می رود که با گشت و گذار در آن هم می توانید بافت قدیمی شهر را مشاهده کنید و هم تمامی اجناس مورد نیاز خود را خریداری نمایید. در این بازار انواع اجناس مختلف به فروش می رسند که قیمت آنها نیز مناسب بوده و امکان خرید برای همگان وجود خواهد داشت.

توجه داشته باشید که بازار قدیمی شهر برمن در موقعیت مناسبی قرار گرفته و تنها با چند دقیقه می توانید از مرکز شهر به آن دسترسی داشته باشید. برمن رولاند مجسمه ای است که در بازار قدیمی برمن قرار گرفته و از اهمیت ویژه ای برای این شهر برخوردار می باشد و با رفتن به این بازار بازدید از آن را از دست ندهید.

دیدنی های برمن و بازار این شهر | سایت ویزا

دیدنی های برمن و تالار شهر برمن

یکی دیگر از معروف ترین دیدنی های برمن را می توان تالار این شهر دانست که این تالار دارای معماری بسیار زیبا بوده و بی شک توجه همگان را به خود جلب خواهد کرد. تالار شهر برمن از نظر تاریخی نیز برای این شهر حائز اهمیت می باشد چرا که این تالار در سال 1410 ساخته شده و پس از بازسازی های متعدد هم اکنون می توانید آن را در بافت اولیه خود مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید که این تالار در میدان باراز واقع شده و دسترسی به آن ساده خواهد بود. تالار شهر برمن به دلیل تاریخی بودن در لیست میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده و به همین دلیل بازدید از آن به تمامی گردشگران برمن توصیه می شود. امکان بازدید از بخش های داخلی این تالار نیز برای گردشگران وجود خواهد داشت که در این صورت باید مبلغی را به عنوان هزینه ورودی پرداخت نمایید.

دیدنی های برمن و تالار شهر برمن | سایت ویزا

دیدنی های برمن و محله اسچنور

یکی از دیدنی ترین های برمن را می توان محله SCHNOOR دانست که در این محله می توانید از زیباترین معماری های آلمانی دیدن نمایید. بازدید از این محله می تواند شما را به سال های قدیم ببرد و به همین دلیل یکی از خیابان های شلوغ برمن نیز به شمار می رود. این خیابان در قرون وسطی نیز وجود داشته و به همین دلیل بسیاری از سازه های آن متعلق به دوران وسطی می باشد.

چنانچه تمایل به بازدید از قدیمی ترین بخش های برمن داشته باشید بازدید از این خیابان می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برایتان باشد و تاریخ برمن را برایتان به تصویر خواهد کشید. بسیاری از خانه هایی که در این خیابان قرار گرفته اند متعلق به قرون 15 الی 18 میلادی هستند و امروزه دقیقا همانگونه که در ابتدا ساخته شده بودند قابل مشاهده خواهند بود.

دیدنی های برمن و محله اسچنور | سایت ویزا

دیدنی های برمن و کلیسای سنت پیتر برمن

کلیسای سنت پیتر برمن یکی دیگر از دیدنی های برمن می باشد که می توانید عظمت معماری را در آن مشاهده نمایید. کلیسای سنت پیتر از نظر تاریخی نیز حائز اهمیت می باشد چرا که این کلیسا در قرن 11ام میلادی ساخته شده و مورد بازسازی های متعدد قرار گرفته است. البته باید بدانید که این کلیسا در سال 11 ام شروع به کار ساخت کرده و در قرن های 13 و 16 میلادی بود که کار ساخت آن به اتمام رسید.

برج های دوقلو کلیسای سنت پیتر برمن بافت اولیه خود را از دست داده بودند و در سال 1989 برج های دوقلو کلیسا مورد بازسازی قرار گرفت. برج های دوقلو کلیسا 98 متر ارتفاع دارد و به همین دلیل این کلیسا را به یکی از بلندترین سازه های برمن بدل کرده است. معماری این کلیسا به گونه ای است که هر بیننده ای را مجذوب خود خواهد کرد و تزئیناتی که به سبک باروک در این کلیسا ساخته شده اند به زیبایی هرچه تمام تر آن اضافه کرده اند و البته این تزئینات در قرن 17 بود که به این کلیسا اضافه شدند.

دیدنی های برمن و کلیسای سنت پیتر برمن | سایت ویزا

دیدنی های برمن و پارک رودندام و آسیاب بادی

یکی از مهمترین دیدنی های برمن را می توان پارک رودندام این شهر دانست. پارک رودندام در سال 1933 تاسیس شد و مساحت آن حدود 114 هکتار می باشد. این پارک می تواند به عنوان یک مکان بسیار مناسب برای پیک نیک باشد و به همین دلیل می توانید بهترین لحظات را در این پارک سپری نمایید. این پارک می تواند به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی باشد که به طبیعت گردی علاقه بسیاری دارند. در وسط این پارک یک آسیاب بادی قدیمی نیز ساخته شده که این آسیاب در سال 1888 ساخته شده است.

آسیاب پارک رودندام در لیست آثار فرهنگی یونسکو ثبت شده است. توجه داشته باشید که در این پارک می توانید از خدمات رستوران واقع در این پارک نیز استفاده نمایید چرا که این رستوران بهترین و لذت بخش ترین غذاها را در اختیار شما قرار خواهند داد. توجه داشته باشید که در این پارک بخش های عمده ای برای استراحت در نظر گرفته شده و صندلی های موجود در آن محل مناسبی برای نشستن خواهند بود.

دیدنی های برمن و پارک رودندام و آسیاب بادی | سایت ویزا

دیدنی های برمن و دانشگاه این شهر

یکی دیگر از دیدنی های برمن را می توان دانشگاه این شهر دانست چرا که دانشگاه برمن از جمله بخش هایی است که تازه تاسیس شده و دیدن آن عاری از لذت نخواهد بود. یکی از اصلی ترین دلایلی که دانشگاه برمن را به یکی از مهمترین دیدنی های برمن بدل کرده است معماری بی نظیر آن می باشد چرا که این دانشگاه به سبک مدرن ساخته شده و زیبایی بی نظیری به سازه بخشیده است.

دانشگاه برمن در سال 2000 ساخته شده است و به همین دلیل هیچگونه عیب و ایراد ساختاری در آن وجود نخواهد داشت. این دانشگاه مانند یک کوزه ساخته شده و البته به یک نهنگ گران قیمت نیز شباهت دارد. در ساخت دانشگاه برمن حدود 40 هزار کاشی فلزی بزرگ بکار گرفته شده است و اصلی ترین زمینه ساخت آن بر روی زمین و کیهان می باشد.

دیدنی های برمن و دانشگاه این شهر | سایت ویزا

دیدنی های برمن و رستوران های آن

یکی دیگر از بهترین دیدنی های برمن را می توان رستوران های آن دانست چرا که در این رستوران ها می توانید بهترین و لذیذترین غذاها را امتحان نمایید. توجه داشته باشید که رستوران های متعددی در سطح این شهر فعالیت می نمایند که هر یک از این رستوران ها غذاهای ویژه ای را به گردشگران ارائه می نمایند.

آلمان را می توان به عنوان یکی از بهترین مناطق برای شکم گردی دانست چرا که غذاهای آلمانی در سطح جهانی معروف هستند و بی شک می توانید بهترین و خوشمزه ترین غذاها را در رستوران های این شهر میل کنید. از جمله غذاهایی که در رستوران های برمن می توانید میل کنید می توان به انواع سوسیس های آلمانی، سالاد کارتوفل، رولت و… اشاره کرد. توجه داشته باشید که رستوران های برمن قیمت مناسبی نیز خواهند داشت و به همین دلیل می توانید بهترین غذاها را با نازلترین قیمت در رستوران های این شهر میل کنید.

دیدنی های برمن و رستوران های آن | سایت ویزا

دیدنی های برمن و بازدید از گودال برمن

یکی دیگر از دیدنی های برمن را می توان گودال این شهر دانست که این گودال از اهمیت تاریخی نیز برخوردار می باشد و به همین دلیل بازدید از این گودال برای همگان لذت بخش خواهد بود. لازم به ذکر است که گودال برمن در منطقه مناسبی قرار گرفته و به همین دلیل می توانید در کمترین زمان از مرکز شهر به این گودال دسترسی داشته باشید.


سوالات متداول دیدنی های برمن

از مهم ترین دیدنی های برمن به کجا می‌توان اشاره کرد؟

از بهترین دیدنی های برمن چیست؟

چرا دانشگاه برمن یکی از مهم ترین دیدنی های برمن شناخته می‌شود؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

با تور دوسلدورف کدام دیدنی ها را ببینیم؟ مرکز هنر و مد آلمان، شهر دوسلدورف با موزه ها و گالری...

راهنمای کامل فرودگاه مونیخ فرودگاه مونیخ یکی از بزرگ ترین فرودگاه های کشور آلمان است. این فرودگاه دومین فرودگاه بزرگ...

سفر به کلن با توجه به زیبایی های موجود در این شهر بسیار مورد توجه گردشگران و توریست ها قرار...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر