دیدنی های آخن، از مهمترین دیدنی های آخن می توان به مواردی از جمله موزه کوون، سنتر شارلمان، چشمه عروسکی و تالار شهر آخن اشاره کرد که هر کدام از این جاذبه ها ...

آشنایی با دیدنی های آخن و معرفی بهترین آنها

۲۴ آبان ۱۳۹۸

دیدنی های آخن، از مهمترین دیدنی های آخن می توان به مواردی از جمله موزه کوون، سنتر شارلمان، چشمه عروسکی و تالار شهر آخن اشاره کرد که هر کدام از این جاذبه ها …

شهر آخن یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای آلمان می باشد که با داشتن جاذبه های گردشگری خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب کند.

از مهمترین دیدنی های آخن می توان به مواردی از جمله موزه کوون، سنتر شارلمان، چشمه عروسکی و تالار شهر آخن اشاره کرد که هر کدام از این جاذبه ها از بهترین و پربازدیدترین دیدنی های آخن می باشد و گردشگران و توریست ها به محض ورود به این شهر به دنبال بازدید از دیدنی های آخن هستند. شما نیز می توانید شهر آخن را در اولویت های بازدیدی خود قرار داده و در آینده نزدیک سفری را به سوی این شهر داشته باشید.

آشنایی با دیدنی های آخن و معرفی بهترین آنها | سایت ویزا

دیدنی های آخن

آیا شما نیز به دنبال بازدید از بهترین دیدنی های آخن هستید؟ آیا می دانید که بهترین زمان بازدید از جاذبه های گردشگری آخن چه زمانی می باشد؟ از شما دعوت می نماییم که ما را تا پایان مقاله پیش روی خود همراهی کنید.

آخن یکی از مهمترین و بزرگترین شهرهای آلمان می باشد که از نقش اقتصادی و استراتژیک بالایی برخوردار می باشد. این شهر با داشتن آثار تاریخی و طبیعی بسیار ارزشمند خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را از سراسر جهان به سوی خود جلب کند. اگر شما نیز دوست دارید تا از یک شهر و جاذبه های دیدنی متفاوتی در آینده نزدیک بازدید داشته باشید، می توانید شهر آخن را به این منظور انتخاب کرده و سفر بسیار باشکوهی را به این مقصد انجام دهید.

از دیدنی های آخن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سنتر شارلمان
  • موزه کوون
  • مارک پلازا
  • چشمه عروسکی
  • آب معدنی الیزن
  • میان مونستر
  • کلیسای امپریال
  • تالار شهر آخن
  • برج لوس برگ

در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد هر یک از زیباترین دیدنی های آخن توضیحات بیشتری را به حضور شما ارائه دهیم.

سنتر شارلمان از دیدنی های آخن

سنتر شارلمان یکی از جذاب ترین دیدنی های آخن به شمار می آید که با واقع شدن در قصر ماتشوف، یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین موزه های این شهر می باشد که شما می توانید آثار بسیار با ارزشی را از زمان نئولتیک تا عصر کنونی در این موزه مورد مشاهده قرار دهید. سالانه نمایشگاه های بسیار متعدد و موقتی نیز در این مکان برگزار می شود که گردشگران بسیار مختلفی در این نمایشگاه ها شرکت می کنند.

توریست هایی که قصد بازدید از این موزه را دارند، می توانند با قدم در دل تاریخ از آثار بسیار شگفت انگیز و باشکوهی بازدید داشته باشند و در صورت نیاز از راهنمایان حاضر در این موزه اطلاعات لازم را دریافت کنند. سنتر شارلمان در نزدیکی تالار شهر و کلیسای این شهر واقع شده است و شما می توانید با بازدید از آن به راحتی از جاذبه های مذکور نیز دیدن داشته باشید.

سنتر شارلمان از دیدنی های آخن | سایت ویزا

موزه کوون از دیدنی های آخن

از دیگر دیدنی های شهر آخن می توان به موزه کوون اشاره کرد که محتوای این موزه را اثاثیه قدیمی و تاریخی تشکیل می دهد. این موزه در سال 1662 در این شهر ساخته شده و در سال 1786 نیز مورد بازسازی قرار گرفت. موزه کوون علاوه بر توجه بسیاری از مسافران و گردشگران، توانسته است توجه هزاران معمار و طراح را نیز به سوی خود جلب کند و مراجعه کنندگان بتوانند ایده های بسیار جالبی را از این موزه و آثار آن به دست آورند.

این موزه از اتاق های متعددی تشکیل شده است که هر کدام دارای طراحی و گچبری بسیار متفاوتی هستند که زیباترین آن را اتاق گچبری ایتالیایی تشکیل داده است. امروزه بسیاری از تورهای گردشگری بازدید از موزه کوون را در اولویت های خود قرار می دهند و سعی بر آن دارند تا جذاب ترین و باشکوه ترین جاذبه های این شهر را برای مسافران و گردشگران خود به ارمغان بیاورند.

موزه کوون از دیدنی های آخن | سایت ویزا

مارکت پلازا از دیدنی های آخن

مارکت پلازا از زیباترین مکان های دیدنی در شهر آخن می باشد که شامل منطقه ای ماتشوف تا تالار شهر بوده و از پرترددترین منطقه های این شهر محسوب می شود. لازم به ذکر است که در طول این خیابان می توانید موزه ای از روزنامه های بین المللی را مشاهده کنید که بیش از 200.000 روزنامه را در دل خود جای داده است و هر کدام از آنها نیز از قدیمی ترین و اولین روزنامه های چاپ شده به شمار می آید. میدان مثلثی شکل این منطقه سبب شده است که دسترسی به بسیاری از خیابان ها بسیار راحت تر و آسان تر باشد.

بسیاری از گردشگرانی که از این منطقه بازدید می کنند بهترین لحظات را برای خود به ارمغان آورده و همچنین می توانند تصاویر بسیار باشکوهی را به ثبت برسانند. لازم به ذکر است که وجود رستوران ها و کافه های بسیار متعدد در این منطقه سبب شده تا تمام امکانات رفاهی برای گردشگران به وجود بیاید و علاوه بر بازدید از لذیذترین غذاهای این شهر نیز میل نمایند.

مارکت پلازا از دیدنی های آخن | سایت ویزا

تالار شهر از دیدنی های آخن

از دیگر مهمترین دیدنی های آخن می توان به تالار شهر اشاره کرد که این تالار بر روی خرابه های باقی مانده از کاخ شارلمان ساخته شده است و قدمت آن را می توان به قرن چهاردهم میلادی دانست که در این قرن تالار شهر با استفاده از سبک باروک طراحی و بنا شد.

البته بسیاری از سران بزرگ این شهر بر این باور بودند که تالار شهر هیچ اهمیتی نداشته و هزینه های صورت گرفته هدر خواهد شد ولی امروزه شاهد این هستیم که تالار شهر یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین جاذبه های این شهر محسوب می شود. نقاشی های بسیار بی نظیر و زیبای موجود در این تالار جذابیت بسیار خاصی را به آن بخشیده است. یکی از پربازدیدترین قسمت های این تالار را جواهرات سلطنتی تشکیل می دهد.

تالار شهر از دیدنی های آخن | سایت ویزا

کلیسای امپریال از دیدنی های آخن

کلیسای امپریال در سال 796 میلادی ساخته شده است و در لیست قدیمی ترین کلیساهای قاره اورپا می توان اسم آن را مشاهده کرد. معماری که در ساخت و طراحی این کلیسا مورد استفاده شده است، معماری رومی بوده و بزرگ ترین برج آن نیز در سال 1884 به آن اضافه شد که از بلندترین برج های کلیسایی به شمار می آید.

گردشگران می توانند به محض ورود به این کلیسا شاهد مقبره بسیار عظیم و بی نظیر امپراتور شارلمان باشند که در این مکان به خاک سپرده شده است. این کلیسا از اهمیت بسیار ویژه ای در میان مردم آخن برخوردار است و سالانه مراسم های مذهبی زیادی در آن صورت می گیرد.

کلیسای امپریال از دیدنی های آخن | سایت ویزا

برج لوس برگ آخن از دیدنی های آخن

یکی دیگر از مهمترین دیدنی های آخن، برج لوس برگ می باشد که از باشکوه ترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری این شهر بوده و بسیاری از گردشگران و توریست ها بازدید از این برج را در اولویت های خود قرار می دهند. این برج بسیار بی نظیر در بالای تپه ای به ارتفاع 264 متر واقع شده است که از برج های متحرک در کشور آلمان بوده و از بالای این برج می توان به راحتی شهر آخن را مورد بازدید قرار داد.

امروز بسیاری از تورهای گردشگری بازدید از این برج را در اولویت های خود قرار می دهند تا بتوانند لحظات بی نظیری را برای گردشگران و مسافران خود به ارمغان بیاورند. شما نیز می توانید به محض رسیدن به این شهر از برج لوس برگ بازدید داشته و چشم انداز بسیار جذاب شهر آخن را مورد تماشای خود قرار دهید.

برج لوس برگ آخن از دیدنی های آخن | سایت ویزا

چشمه عروسکی از دیدنی های آخن

جاذبه ها و دیدنی های آخن تمامی ندارد و در این بخش نیز می خواهیم در مورد یکی دیگر از شگفت انگیزترین جاذبه های این شهر توضیحاتی را به حضور شما ارائه دهیم و آن نیز چشمه عروسکی می باشد که این مجسمه در سال 1975 توسط مجسمه ساز بزرگ آلمانی، آخنی بونی‌ فاتیوس اشتیرن‌ برگ ساخته شده است که این مجسمه بر روی چشمه آب معدنی واقع شده است و منظره بسیار باشکوه و دیدنی را به نمایش گذاشته است.

مجسمه های عروسکی واقع در این مکان، متحرک هستند و نمادی را از کارناوال و سوارکاری را داشته که هر بیننده ای با مشاهده آنها شگفت زده شده و لذت می برد. چشمه عروسکی همچنین مورد توجه بسیاری از کودکان نیز قرار گرفته است و به محض رسیدن به این عروسک ها دوست دارند تا با آنها بازی کرده و شیطنت های کودکی خود را عرضه کنند.

این شهر از آب معدنی ها بسیار مختلفی برخوردار است و بسیاری از گردشگران برای درمان خود، سفرهای متعددی را به مقصد این شهر دارند. شما نیز می توانید در سفر به آخن، بازدید از چشمه عروسکی را در اولویت های خود قرار دهید.

چشمه عروسکی از دیدنی های آخن | سایت ویزا

میدان مونستر از دیدنی های آخن

میدان مونستر از دیگر باشکوه ترین و بی نظیرترین دیدنی های آخن می باشد که امروزه بسیاری از گردشگران و مسافران به دنبال بازدید از این میدان هستند. گردشگران می توانند در سفر به این میدان از ساختمان های بسیار تاریخی با سبک معماری بسیار جالب و حیرت انگیزی رویرو شوند که هر یک از آنها دارای کاربری جداگانه ای هستند.

از مهمترین و پرطرفدارترین سرگرمی هایی که در این میدان می توان از آنها بهره مند شد می توان به انواع کافی شاپ ها، رستوران ها و بستنی فروشی ها اشاره کرد. سالانه مراسم ها و جشنواره های بسیار متعددی نیز در این میدان برگزار می شود که گردشگران می توانند با شرکت در این مراسم ها بهترین لحظات را برای خود به ارمغان آورند. میدان مونستر از قدیمی ترین و پر تردد ترین میدان های این شهر می باشد که توانسته در لیست بهترین دیدنی های آخن نیز واقع شود.

میدان مونستر از دیدنی های آخن | سایت ویزا

چشمه معدنی الیزن از دیدنی های آخن

یکی دیگر از زیباترین و جذاب ترین دیدنی های آخن، چشمه معدنی الیزن می باشد که این آب های معدنی دو منبع زیر زمینی را به خود اختصاص داده است. امروزه برای بهره برداری از آب های زیرزمینی الیزن، ساختمان های مخصوصی را تعبیه کرده اند که یکی از قدیمی ترین این ساختمان ها مربوط به سال 1827 می باشد و دمای آب های استخراج شده از دل زمین دارای 52 درجه سانتی گراد بوده که با داشتن میزان گوگرد فراوان خود، توانسته اند به یکی از مهمترین و درمانی ترین آب های شناخته شده در منظقه تبدیل شوند.

در طول سال می توان شاهد برگزاری انواع تورهای گردشگری به سوی شهر آخن شد که هر یک از این تورها از کشورهای مختلف برای درمان و بهره مندی از آب های معدنی این شهر می باشند. شما نیز می توانید در سفر خود به شهر آخن حتما بازدید از این چشمه های معدنی را در اولویت های خود قرار داده و علاوه بر گشت و گذار، بتوانند از فواید این آب های معدنی بهره مند نیز شوید.


سوالات متداول دیدنی های آخن

یکی از جذاب ترین دیدنی های آخن چیست؟

یکی از بی نظیر ترین دیدنی های آخن چیست؟

یکی از زیبا ترین دیدنی های آخن چیست؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

تور هامبورگ برای کسانی که اولین تجربه سفر به این شهر را دارند فرصت مناسب و ایده آلی است. خدمات...

شهر اسن: نهمین شهری که در کشور آلمان از نظر بزرگی وسعت و جمعیت معرفی شده است شهر اسن می...

هتل های هامبورگ هامبورگ یکی از شهرهای شمالی کشور آلمان است که می توان آن را به عنوان مرکزی توریستی...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر