درباره سوئیس: کشور سوئیس با داشتن بهترین شرایط آب و هوایی خود، در هر فصلی از سال بهترین گزینه برای مسافرت می باشد و گردشگران می توانند با در نظر گرفتن زمان اوقات فراغت خود، سفر خود را به سوی این کشور شکل دهند. این کشور با داشتن بهترین رستوران ها و هتل ها، بهترین خدمات را برای مسافران خود ارائه داده و گردشگران می توانند از لوکس ترین مراکز خرید این کشور، بهترین سوغاتی را تهیه و خریداری کنند. از مهمترین سوغاتی های این کشور می توان به شکلات و پنیر سوئیسی اشاره کرد. این کشور زیبا در فصل زمستان نیز به دلیل داشتن پیست های فوق العاده اسکی و سرگرمی های زمستانی، می تواند بهترین مقصد سفر باشد.

درباره سوئیس بیشتر بدانیم

۲۶ دی ۱۳۹۷

درباره سوئیس: کشور سوئیس با داشتن بهترین شرایط آب و هوایی خود، در هر فصلی از سال بهترین گزینه برای مسافرت می باشد و گردشگران می توانند با در نظر گرفتن زمان اوقات فراغت خود، سفر خود را به سوی این کشور شکل دهند. این کشور با داشتن بهترین رستوران ها و هتل ها، بهترین خدمات را برای مسافران خود ارائه داده و گردشگران می توانند از لوکس ترین مراکز خرید این کشور، بهترین سوغاتی را تهیه و خریداری کنند. از مهمترین سوغاتی های این کشور می توان به شکلات و پنیر سوئیسی اشاره کرد. این کشور زیبا در فصل زمستان نیز به دلیل داشتن پیست های فوق العاده اسکی و سرگرمی های زمستانی، می تواند بهترین مقصد سفر باشد.

کشور سوئیس

سوئیس یکی از زیباترین و مهمترین کشورها در اروپای غربی می باشد که با داشتن صنعت بسیار پیشرفته و بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از سرمایه گذاران و گردشگران را به سوی خود جلب کند. لازم به ذکر است که رفاه و سطح زندگی در این کشور به قدری بالا می باشد که همین امر سبب شده است تا بسیاری از افراد از سراسر کشورهای جهان، برای رسیدن به اهداف خود، مهاجرت های مختلفی را به سوی این کشور داشته باشند. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد شرایط آب و هوایی، بهترین جاذبه های گردشگری، بهترین رستوران و نکات جالب درباره سوئیس توضیحات بیشتری را به حضور شما ارائه دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

درباره سوئیس

درباره سوئیس و آب و هوای آن

آب و هوای کشور سوئیس بسیار متنوع و بی نظیر می باشد به طوری که بسیاری از گردشگران دلیل اصلی مسافرت خود را معتدل بودن شرایط اقلیمی این کشور بیان می کنند. تاثیر کوه های سر به فلک کشیده آلپ بر زمستان های این کشور غیر قابل انکار است. اگر به دنبال بهترین زمان برای بازدید از جاذبه های گردشگری این کشور فوق العاده و زیبا هستید، می توانید فصل بهار و تابستان را برای این منظور انتخاب کنید.

درباره سوئیس

کشور سوئیس، هنر و ادبیات

کشور سوئیس بیش از 1000 موزه در سراسر شهرهای خود دارد که هر کدام نیز بهترین و بی نظیرترین آثار ادبی و هنری، هنرمندان را در خود جای داده است و یکی از مهمترین منابع گردشگری این کشور نیز به شمار می آید. از مهمترین و معروف ترین هنرمندان این کشور می توان به پل کله اشاره کرد. کشور سوئیس از بهترین و بی نظیرترین کشورها در زمینه علم و فرهنگ به شمار می آید و آثار آن را می توان در بسیاری از جنبه های فرهنگی این کشور مشاهده کرد.

درباره سوئیس
کشور سوئیس، هنر و ادبیات

جغرافیای کشور سوئیس

کشور سوئیس با کشورهایی از جمله اتریش، آلمان، فرانسه، ایتالیا و لیختنشتاین مرز مشترک دارد و کل جمعیت آن در حدود 7.000.000 نفر می باشد. مساحت کشور مذکور در حدود 41.000 کیلومتر مربع است و از پستی ها و ناهمواری های بسیار زیادی برخوردار است. لازم به ذکر است که کوه های آلپ در یک سمت این کشور و رودخانه های همیشه خروشان در سمت دیگر آن سبب شده است که این منطقه از لحاظ کشاورزی و دامداری حرف اول را در قاره اروپا بزند و بهترین تولیدات دامی و کشاورزی را داشته باشد.

کشور سوئیس

فستیوال های سوئیس

گردشگرانی که به دنبال شرکت در فستیوال های مختلف در کشور سوئیس هستند می توانند یکی از فستیوال های سوئیس را انتخاب کنند:

  • فستیوال بالن ها: یکی از دیدنی ترین فستیوال ها در کشور سوئیس می باشد که این فستیوال در دهکده آلپی برگزار شده و از 20 کشور جهان، بالن های مختلفی به این منطقه آورده شده و در آسمان رها می شوند.
  • فستیوال ماه: این فستیوال در ماه فوریه برگزار می شود و مردم این کشور در تمام خیابان ها به رقص می پردازند و غذاهای لذیذی را طبخ و صرف می نمایند.
کشور سوئیس

درباره سوئیس و جاذبه های گردشگری این کشور

کشور سوئیس دارای جاذبه های دیدنی بسیار زیادی می باشد که نمونه های این زیبایی ها را در هیچ کجای جهان نمی توان مشاهده کرد. از مهمترین و بی نظیرترین جاذبه های گردشگری کشور سوئیس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آپنزل: آپنزل یکی از بکرترین و دیدنی ترین مقاصد گردشگری در کشور سوئیس به شمار می آید که این مکان مورد توجه بسیاری از گردشگران و تورهای گردشگری نیز واقع شده است. مسیر پیاده روی برای رسیدن به این منطقه از دیدنی ها و مناظر بسیار باشکوهی برخوردار می باشد.
  • تیچینو: از دیگر زیباترین جاذبه های گردشگری این کشور می توان به تیچینو اشاره کرد که در نزدیکی مرز کشور ایتالیا واقع شده است و با داشتن سبک ایتالیایی خود، فرهنگ این کشور را به بیننده القا می کند. این مکان در میراث فرهنگی یونسکو نیز به ثبت رسیده است.
  • لوسرن: کوه های بلند واقع در لوسرن سبب شده است که این منطقه از مشهورترین مقاصد گردشگری در این کشور به شمار آید. خانه های رنگارنگ، تفرجگاه های ساحلی و پل های مسقف از دیگر باشکوه ترین منظره هایی می باشد که می توانید در سفر خود به لوسرن از آنها بازدید داشته باشید و بهترین و به یادماندنی ترین لحظات را برای خود به ارمغان آورید.
کشور سوئیس

درباره سوئیس و بهترین هتل های این کشور

هتل و مراکز اقامتی یکی از مهمترین و اساسی ترین موضوعات و دغدغه های بسیاری از گردشگران می باشد که بتوانند قبل از سفر خود آن را رزرو کرده و بهترین اقامت را در این کشور تجربه کنند. از مهمترین و لوکس ترین هتل های کشور سوئیس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل زوریخ ماریوت: این هتل با داشتن بهترین و مدرن ترین خدمات و امکانات خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به سوی خود جلب نماید. هتل زوریخ از قدیمی ترین هتل های این کشور محسوب می شود و با داشتن چشم انداز فوق العاده خود نیز توانسته است توجه میلیون ها گردشگر را به سوی خود جلب کرده تا لحظات بی نظیری را در آن سپری کنند.
  • هتل پارک هایت: از دیگر لوکس ترین هتل های این کشور می توان به هتل پارک هایت اشاره داشت که با ارائه بهترین خدمات خود در تمام روزهای سال مملو از گردشگر و مسافر می باشد. از مهمترین خدمات می توان به مواردی از جمله صندوق امانات، گاو صندوق، اتاق چمدان، خدمات خشکشویی، صبحانه در اتاق، رستوران های متعدد و استخر اشاره کرد.
  • هتل دولدر گرند: از دیگر هتل های مشهور کشور سوئیس، می توان به هتل دولدر گرند اشاره کرد که با واقع شدن در مرکز شهر زوریخ، دسترسی به بسیاری از جاذبه های گردشگری را امکان پذیر کرده است و از بهترین و مدرن ترین خدمات و امکانات برخوردار است. همچنین این هتل در 8 کیلومتری فرودگاه نیز واقع شده است.
کشور سوئیس

درباره سوئیس و بهترین رستوران های آن

اگر قصد دارید تا در بهترین و قدیمی ترین رستوران های کشور سوئیس به صرف غذای مورد نظر خود بپردازید، می توانید، یکی از بهترین رستوران های زیر را در اولویت های خود قرار دهید:

  • رستوران Les halles: این رستوران در زمان های قدیم یکی از کارگاه های کشور سوئیس بوده است که بعدها با تغییر کاربری خود، به رستوران تبدیل شد و از مشهورترین و لذیذترین غذاهای این رستوران می توان به صدف و سیب زمینی سرخ کرده اشاره کرد. طراحی و معماری این رستوران بسیار جالب و حیرت انگیز می باشد و با داشتن فضایی بسیار آرام و ساده، می تواند بهترین لحظات را برای گردشگران در حین صرف غذا به ارمغان آورد.
  • رستوران kronen halle: از دیگر مشهورترین و بی نظیرترین رستوران های سوئیس می توان به این رستوران اشاره کرد که با ارائه بهترین و لذیذترین غذاهای محلی خود از شهرت بسیار بالایی برخوردار بوده و توانسته است توجه میلیون ها گردشگر و مسافر را به سوی خود جلب نماید. این رستوران در طول تاریخ خود، شاهد پذیرایی از مهمان های بسیار ارزشمندی بوده است.
  • رستوران volkshaus: یکی دیگر از زیباترین و بهترین رستوران های سوئیس می باشد که از فضا و دکوراسیون بسیار مجلل و بی نظیری برخوردار است که سالانه هزاران نفر گردشگر در این مکان به صرف لذیذترین غذاهای سوئیسی پرداخته و لحظات نابی را برای خود رقم می زنند.
کشور سوئیس

درباره سوئیس و خرید سوغاتی

گردشگران و مسافرانی که قصد بازدید و گردش از کشور سوئیس را دارند، می خواهند از بهترین و بی نظیرترین سوغاتی های این کشور نیز خریداری کرده و آن را به همراه خود ببرند. از مهمترین و مشهورترین سوغاتی های کشور سوئیس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شکلات سوئیس: یکی از لذیذترین و دوست داشتنی ترین سوغاتی های این کشور، شکلات می باشد که در طعم و اشکال بسیار متنوعی تهیه و عرضه می شود و در سطح جهان از شهرت بسیار بالایی برخوردار است. امروزه بسیاری از کارخانه های شکلات سازی سوئیس نیز مورد توجه گردشگران بوده است.
  • پنیر سوئیسی: از بهترین و بی نظیرترین سوغاتی های این کشور می توان به پنیر اشاره داشت که البته به عقیده بسیاری از گردشگران مناسب ترین سوغاتی به شمار نمی آید چرا که نگهداری و حمل آن در هواپیما سخت بوده و سبب فاسد شدن می شود. با این حال گردشگران می توانند به راحتی از انواع بسیار مختلف پنیرها در این کشور بهره مند شده و آنها را امتحان کنند.
  • ساعت سوئیسی: کشور سوئیس به داشتن بهترین برندهای ساعت نیز شهرت داشته و اگر به دنبال خرید یکی از بهترین و بی نظیرترین سوغاتی ها برای دوستان و نزدیکان خود هستید، می توانید یکی از بهترین ساعت های این کشور را انتخاب و خریداری کنید.
کشور سوئیس

کشور سوئیس و توضیحاتی در خصوص غذاهای معروف آن

کشور سوئیس به داشتن لذیذترین و خوشمزه ترین غذاهای خود معروف می باشد که هر گردشگری می خواهد از بهترین این غذاها صرف کرده و نظر خود را در مورد آن ابراز نماید. از مهمترین غذاهای کشور سوئیس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیرچر موسلی: یکی از قوی ترین و مقوی ترین غذاهای این کشور است که اولین بار در سال 1900 پخته شد و یکی از دکتران سرشناس این کشور توانست با تهیه این غذا بیماران خود را درمان کرده و طول درمان آنها را تسریع ببخشد. این غذا از انواع میوه ها و غلات تهیه می شود و از طعم بسیار بی نظیری برخوردار است.
  • فوندوی پنیر: یکی از سنتی ترین غذاهای کشور سوئیس، این غذا می باشد که در همه سفرهای مردم این کشور می توانید آن را پیدا کنید و از محبوب ترین غذاها در میان مردم به شمار می آید. این غذا معمولا در ظروف سرامیکی قرار گرفته و به همراه تکه های نان سرو می شود که از طعم لذیذی نیز برخوردار می باشد.
  • راکلت: راکلت در واقع یکی از خوشمزه ترین انواع پنیر در این کشور می باشد که آن را آب کرده و بر روی سیب زمینی تنوری اضافه می کنند و صرف می نمایند. عطر و بوی این پنیر واقعا بی نظیر است و شما می توانید برای خوراک های مختلف خود از این محصول استفاده کنید.
کشور سوئیس

کشور سوئیس و شهرهای دیدنی آن

کشور سوئیس دارای زیباترین و جذاب ترین شهرها می باشد که هر کدام از این شهرها با داشتن جاذبه های گردشگری و طبیعی خود توانسته اند توجه بسیاری از توریست ها را به سوی خود جلب کنند. اگر شما نیز به دنبال زیباترین شهرهای این کشور هستید، می توانید موارد زیر را به خاطر بسپارید:

  • شهر برن: برن زیباترین شهر سوئیس و در عین حال نیز پایتخت این کشور می باشد که علاوه بر داشتن نقش بسیار استراتژیک، یکی از دیدنی ترین شهرهای این کشور نیز محسوب می شود و گنجینه ای از جاذبه های گردشگری را در دل خود جای داده است. لازم به ذکر است که شهر قدیم برن نیز در حال حاضر یکی از مهمترین آثار ثبت شده در میراث فرهنگی یونسکو می باشد و این شهر قدیم به داستن فواره های آبی و مجسمه بچه خور خود بسیار شهرت دارد.
  • گواردا: از دیگر دیدنی ترین شهرهای کشور سوئیس می توان به گواردا اشاره کرد که در میان کوهستان واقع شده است و با داشتن ساختمان های بسیار قدیمی خود، از شهرهای مور توجه بسیاری از توریست ها می باشد. اگر دوست دارید تا آداب و فرهنگ مردم سوئیس را از نزدیک ببینید و با آنها آشنا شوید، توصیه می کنیم که حتما بازدید از شهر گواردا را در اولویت های خود قرار دهید.
  • اینترلاکن: شهر اینترلاکن در میان دو دریاچه قرار گرفته است و با داشتن طبیعتی بسیار بکر و بی نظیر خود، هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. شما می توانید با سفر به این شهر کوه های آلپ را در یک سوی و دریاچه های خروشان را در سوی دیگر این شهر تماشا کنید.
کشور سوئیس

کشور سوئیس و مراکز خریدش

توریست ها و مسافرانی که از کشور سوئیس بازدید می کنند، می توانند به راحتی از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید این کشور نیز بازدید نموده و کالاهای خود را تهیه و خریداری کنند. شما نیز می توانید با مراجعه به یکی از مراکز خرید زیر، اقدام به خرید داشته باشید:

  • ایرساید سنتر: ایرساید سنتر در فرودگاه زوریخ واقع شده است و با داشتن 60 فروشگاه خود، یکی از پرترددترین و بهترین مراکز خرید این شهر می باشد که بسیاری از گردشگران و توریست ها حجم بسیاری از خریدهای خود را به این فروشگاه اختصاص می دهند.
  • مرکز خرید GLATT: یکی از محبوب ترین و بی نظیرترین مراکز خرید در کشور سوئیس می باشد که با داشتن فروشگاه های متنوع در زمینه زیور آلات، ساعت، پوشاک و غیره توانسته است گردشگران زیادی را به سوی خود جذب کند. مجموع فروشگاه های این مرکز خرید در حدود 100 فروشگاه می باشد که کل مساحت آن نیز 43.000 متر مربع خواهد بود.
  • مرکز خرید میگروس سیتی: میگروس یکی از معروف ترین مراکز خرید در جهان می باشد که شما می توانید یکی از شعبه های آن را در کشور زیبای سوئیس نیز مشاهده کنید که این مرکز خرید در سال 2014 تاسیس و افتتاح شد به طوری که گردشگران می توانند محصولات مورد نظر خود را به راحتی از این مرکز خرید تهیه و خریداری کنند.
کشور سوئیس

فرهنگ مردم سوئیس

مردم سوئیس را با ویژگی هایی از جمله فروتنی و قانون مداری می شناسند به طوری که این امر را می توان در بسیاری از جنبه های فرهنگی این کشور نیز مشاهده کرد. مردم کشور سوئیس به ارزش ها و باورهای خود بسیار پایبند بوده و اهل خانواده هستند به طوری که در صورت عدم نیاز خود، به بیرون از منزل نرفته و دوست دارند تا با خانواده خود وقت بگذرانند. لباس های مردم این کشور نیز بسیار گشاد و رنگارنگ می باشد به طوری که بسیاری از گردشگران عاشق لباس پوشیدن مردم این کشور هستند و دست دارند مانند آنها لباس بر تن داشته باشند.

کشور سوئیس

از مهمترین و شنیدنی ترین نکات درباره سوئیس می توان به مواردی از جمله موارد زیر اشاره کرد:

  • سوئیس اولین کشوری بود که دادخواست های عمومی و دموکراسی را اجرا کرد.
  • اولین و بزرگترین شرکت آب معدنی در این کشور می باشد.
  • مردم کشور سوئیس در سال به شکل میانگین در حدود 22 پوند شکلات مصرف می کنند.
  • دومین کشور در رده بندی های امید به زندگی می باشد.
  • بهترین و بزرگ ترین زمین ها گلف و پیست اسکی را در دل خود جای داده است.
  • مرتفع ترین ایستگاه قطار در این کشور قرار دارد.
کشور سوئیس

بهترین فرودگاه سوئیس

یکی از بهترین و مدرن ترین فرودگاه های کشور سوئیس، فرودگاه زوریخ یا فرودگاه کلوتن می باشد که یکی از فرودگاه های بین المللی در این کشور محسوب می شود و در دامنه کوه های آلپ واقع شده است که از منظره بسیار باشکوه و دیدنی نیز برخوردار است. این فرودگاه با داشتن بیش از 70 ایرلاین خود، روزانه 120 پرواز را به مقاصد مختلف جهان انجام می دهد و گردشگران و مسافران می توانند به راحتی از خدمات و امکانات این فرودگاه بهره مند شوند که از مهمترین این خدمات می توان به بیمه پزشکی گردشگران، صدور ویزای موقتی، رزرو هتل و بلیط اشاره کرد. همچنین گردشگران می توانند از اینترنت رایگان، حمام، بهترین رستوران و مراکز خرید این فرودگاه نیز استفاده لازم و مورد نیاز خود را داشته باشند.

کشور سوئیس

کشور سوئیس و برسی هزینه های زندگی

هزینه های زندگی در کشور سوئیس بسیار مناسب تر از برخی دیگر از کشورهای اروپایی می باشد به طوری که گردشگران می توانند با هزینه های بسیار مناسبی، یکی از بهترین و زیباترین مسافرت های خود را شکل دهند. لازم به ذکر است که تنوع مراکز اقامتی و رستوران در این کشور بسیار بالا بوده و گردشگران می توانند با توجه به بودجه در اختیار خود، یکی از مناسب ترین این مکان ها را انتخاب کنند. همچنین برای رفت و آمد در داخل شهرها و میان شهرها نیز می توانند از بلیط های الکترونیکی مختص گردشگران تهیه و خریداری کرده و آن را مورد استفاده قرار دهند.

کشور سوئیس

نکات مورد در سفر به سوئیس

از مهمترین نکاتی که بایستی در سفر خود به کشور سوئیس به آنها توجه داشته باشید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حتما ویزای گردشگری سوئیس را تهیه و در دست داشته باشید.
  • قبل از سفر در مورد فرهنگ مردم این کشور اطلاعاتی را به دست آورده و به تمام جوانب فرهنگی مردم این کشور نهایت احترام را بگذارید
  • حتما هتل مورد نظر خود را قبل از سفر رزرو کنید تا به محض رسیدن به این کشور دچار سردرگمی نشوید.
  • تحت موقعیت های مختلف ویزا و کارت شناسایی خود را به همراه داشته باشید.
  • برای خرید سوغاتی های مورد نظر خود، از طریق فروشگاه های معتبر و قابل اعتماد اقدام نمایید.
نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

سفر به سوئیس سوئیس کشوری کوچک در اروپای شرقی قرار گرفته است. این کشور با طبیعتی بسیار زیبا یکی از...

تور زوریخ بدون شک سفر به زوریخ یک تجربه ویژه در میان سفرهای شما خواهد بود. سوئیس کشور زیبایی است...

ویزای توریستی سوئیس در این مقاله قصد داریم در میان انواع ویزاهای کشور سوئیس به معرفی ویزای توریستی سوئیس بپردازیم،...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر