درباره اسپانیا، کشوری مستقل است که عضو اتحادیه اروپا بوده و در شبه جزیره ایبری در جنوب غربی اروپا قرار دارد. این کشور در حال حاضر جزو کشورهای پیشرفته جهان به ...

درباره اسپانیا بیشتر بدانیم

۲۵ دی ۱۳۹۷

درباره اسپانیا، کشوری مستقل است که عضو اتحادیه اروپا بوده و در شبه جزیره ایبری در جنوب غربی اروپا قرار دارد. این کشور در حال حاضر جزو کشورهای پیشرفته جهان به …

درباره اسپانیا

درباره اسپانیا: کشور اسپانیا کشوری مستقل است که عضو اتحادیه اروپا بوده و در شبه جزیره ایبری در جنوب غربی اروپا قرار دارد. این کشور در حال حاضر جزو کشورهای پیشرفته جهان به شمار می رود که در همسایگی کشورهای پرتغال، آندورا، فرانسه، جبل الطارق و مراکش است.

اسپانیا با مساحتی که دارد پنجاه و یکمین کشور پهناور جهان به شمار می رود که بعد از کشور فرانسه دومین کشور بزرگ اروپای غربی نیز می باشد. قسمت بزرگی از این کشور را شهرهای ملیله و سبته، جزایر قناری و شبه جزیره ایبری تشکیل می دهد. حال اگر تمایل دارید در مورد اسپانیا اطلاعات بیشتری به دست آورید بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

درباره اسپانیا بیشتر بدانیم | سایت ویزا

کشور اسپانیا را بشناسید

درباره اسپانیا: یکی از زیباترین کشورهای اروپایی اسپانیا می باشد که دارای فرهنگ غنی و متنوع و تاریخی پر فراز و نشیب است. این کشور به گونه ای است که آرامش خاصی بر آن حاکم بوده و علیرغم اینکه بسیار سرگرم کننده و پویا می‌باشد و در شهرهای بزرگ آن جنب و جوش و اشتیاق جوانان به چشم می خورد اما شما می توانید آرامش خاصی را در این کشور مشاهده کنید.

با این حال مشاهده می شود که در حال حاضر تور گردشگری اسپانیا جزو تور های پرطرفدار است. سبک زندگی و معماری بناهای این کشور نیز از جمله مواردی است که افراد زیادی را به خود خیره می کند. جالب است بدانید در اسپانیا هر چیزی که فکرش را کنید وجود دارد به طوری که شما می توانید در سفر به این کشور جاذبه های مدرن، مراکز خرید شیک را مشاهده کرده و سپس به دیدن آثار معماری اسلامی و همچنین فرهنگ ها و سنت های بومی و رستوران های عالی با غذاهای لذیذ بروید.

کشور اسپانیا و تاریخچه

درباره اسپانیا و تاریخچه آن: کشور اسپانیا جزو کشورهایی است که دارای تاریخی بسیار کهن و قدیمی بوده و حوادث پر فراز و نشیبی در تاریخ آن دیده می شود. به طوری که این کشور عصر های قبل از تاریخ را نیز در بر می گیرد. در زمان امپراتوری روم این کشور تحت تصرف  امپراتوری بوده و جزو مهمترین مناطق به شمار می رفت.

در قرون وسطا اسپانیا به تسلط ژرمن‌ ها درآمده و سپس بعد از چند قرن، به طور کامل توسط مسلمانان فتح شده است. اتمام دوره حاکمیت مسلمانان در اسپانیا در سال ۱۴۹۲ بوده که در همین سال نیز کریستف کلمب با کمک نیروی دریایی اسپانیا توانست قاره آمریکا را کشف کند.

در قرن شانزدهم و هفدهم این کشور جزو قدرتمند ترین کشورهای اروپا به حساب می آمد اما در این زمان وقوع جنگ های مکرر موجب شد که کشور اسپانیا تضعیف شده و در همان زمان کشورهای آفریقای جنوبی موفق شدند که از سلطه اسپانیا خارج شوند.

در حدود سال های میانی قرن بیستم بود که جمهوری‌ خواهان در جنگهای داخلی اسپانیا شکست خوردند و ژنرال فرانکو حکومت اسپانیا را به دست گرفت. پس از مرگ فرانکو در سال ،۱۹۸۶ اسپانیا به اتحادیه اروپا پیوست و دوران جدیدی از تاریخ را آغاز کرد.

کشور اسپانیا و تاریخچه | سایت ویزا

کشور اسپانیا و موقعیت جغرافیایی

درباره اسپانیا و موقعیت جغرافیایی این کشور: کشور اسپانیا جزو وسیع ترین کشورهای مستقل در شبه جزیره ایبری بوده که در جنوب غربی قاره اروپا واقع شده است. این کشور از دو سمت جنوب و شرق به وسیله دریای مدیترانه محصور شده و با این حال می توان گفت اسپانیا تقریباً از هر سو با آب همجوار است.

قسمت مرکزی اسپانیا توسط رشته کوه‌ هایی احاطه شده و در قسمت شمال اسپانیا منطقه کوهستانی کوه های پرینه واقع شده که اسپانیا را از کشور فرانسه جدا می کند. با این حال جالب است بدانید بیش از ۸۲ درصد از شبه جزیره ایبری متعلق به اسپانیا بوده و ۱۸ درصد مابقی آن متعلق به پرتقال است.

کشور اسپانیا و موقعیت جغرافیایی | سایت ویزا

کشور اسپانیا و اقتصاد این کشور

درباره اسپانیا و اقتصاد این کشور: با توجه به اینکه رژیم استبدادی فرانکو حدود سه دهه و نیم در اسپانیا حکومت داشت، مشاهده می ‌شود که در این زمان کشور تابع تمامی خصوصیات رژیم های فاشیستی بوده و در امر اقتصاد نیز از این حکومت متاثر شده است. اما به دنبال مرگ فرانکو و با تدوین قانون اساسی جدید، کارگران اسپانیا زمام امور را به دست گرفتند.

در حال حاضر گرچه که این کشور جزو بزرگترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی در غرب اروپا می باشد اما خشکی های فصلی موجب شده است که دامداری و کشاورزی بعضاً با مشکلات زیادی مواجه شود.

گندم و جو جزو مهمترین محصولات قله‌ای اسپانیا بوده و پرورش گوسفند و گاو نیز در این کشور اهمیت زیادی دارد به طوری که اسپانیا یکی از بزرگترین پرورش دهندگان بز و گوسفند در اروپا می باشد.

مهمترین تولیدات صنعتی کشور اسپانیا نیز شامل صنایع مبل سازی، صنایع شیمیایی، صنایع تولیدات مواد پلاستیکی، گاز طبیعی، مواد هسته‌ ای، تولید انرژی برق، صنایع نفت، صنایع اتومبیل سازی و صنایع غذایی می باشد.

کشور اسپانیا و اقتصاد این کشور | سایت ویزا

کشور اسپانیا و مذهب مردم

درباره اسپانیا و مذهب مردم این کشور: کشور اسپانیا جمعیت حدود ۴۵ میلیون نفر داشته که از این نظر جایگاه پنجاه و ششم دنیا و پنجم اتحادیه اروپا را به خود اختصاص داده است‌ مذهب مردم این کشور به گونه ای است که حدود ۹۷ درصد از جمعیت اسپانیا را مسیحیان تشکیل داده و از این ۹۷ درصد، ۵۹ درصد از آنها کاتولیک هستند که با این حال می ‌توان گفت کشور اسپانیا بعد از ایتالیا بیشترین میزان کاتولیکها را داشته و مقر استقرار پاپ است.

در سال‌های اخیر مشاهده می‌شود که این کشور مانند بسیاری از دیگر کشور ها پذیرای دین اسلام بوده و تعداد زیادی مرکز اسلامی در آن تاسیس شده است. با تمامی این موارد جالب است بدانید یکی از ویژگی‌های بارز مردم این کشور به گونه‌ای بوده که به هیچ عنوان نژاد پرست نیستند و گردشگران با اولین برخورد می توانند به این امر پی ببرند.

کشور اسپانیا و مذهب مردم | سایت ویزا

کشور اسپانیا و نژاد و زبان مردم

درباره اسپانیا و نژاد و زبان مردم این کشور: در خصوص نژاد مردم اسپانیا باید بدانید که فتح کنندگان شبه جزیره ایبری و بومی های این منطقه بیشترین نژاد را در کشور اسپانیا تشکیل می دهند.

همچنین مردمان دیگری از نژادهای غیر بومی از جمله ویزیگوت ها، رومن ها، اقوام تکتونیک، یهودیان و وندالز در این منطقه ساکن هستند که این تفاوت نژادی منجر شده تفاوت فرهنگی و زبانی نیز در کشور دیده شود. در خصوص زبان رایج مردم اسپانیا نیز باید بدانید که مردم این کشور جز در موارد خاصی به اسپانیایی کاستلین سخن می گویند.

کشور اسپانیا و نژاد و زبان مردم | سایت ویزا

کشور اسپانیا و فرهنگ و آداب و رسوم

درباره اسپانیا و فرهنگ و آداب و رسوم این کشور: به طور کلی مشاهده می‌ شود که زندگی مردم کشور اسپانیا نسبت به دوره های گذشته تغییرات زیادی کرده است به طوری که در این کشور دیگر خبری از سخت ‌گیری‌ های مذهبی و دینی نمی باشد.

با این حال در خصوص آداب و رسوم مردم این کشور باید بدانید روبوسی، کردن سلام کردن و دست دادن در هنگام ملاقات متداول است و وقتی که یک اسپانیایی به خانه دعوت می شود هدیه کوچکی برای میزبان تهیه می کند. همچنین جالب است بدانید نواحی جنوبی این کشور در آرامش کامل به سر برده و به طور کلی می توان گفت زندگی در اسپانیا نسبت به دیگر مناطق اروپا آرام‌ تر جریان دارد.

واحد خانواده نیز در این کشور نسبت به دیگر کشورهای اروپایی بزرگتر بوده و یکی از علایق مهم مردم اسپانیا، رقص و موسیقی است.

کشور اسپانیا و فرهنگ و آداب و رسوم | سایت ویزا

کشور اسپانیا و آب و هوا

درباره اسپانیا و آب و هوای این کشور: کشور اسپانیا از نظر آب و هوایی از متنوع ترین کشورهای اروپا به شمار می رود. به طوری که دارای ۱۳ نوع آب و هوا و اقلیم متفاوت می باشد، همچنین از نظر تنوع آب و هوایی در جهان نیز دهمین کشور می‌باشد.

به طوری که در برخی از مناطق این کشور آب و هوای مدیترانه ای مشاهده شده و برخی دیگر از این مناطق آب و هوای کوهستانی یا اقیانوسی دارد. در جنوب کشور اسپانیا زمستان های معتدل و تابستان های داغ حاکم است.

یکی از اقلیم های مهم اسپانیا که بیشتر در منطقه شبه جزیره ایبری مشاهده می‌شود و تابستان‌های گرم و خشک و زمستان ‌های مرطوب و خنک دارد، اقلیم مدیترانه‌ای است.

در نواحی شمالی اقلیم مدیترانه‌ای کم کم جای خود را به اقلیم اقیانوسی داده و در نواحی جنوب شرقی اسپانیا نیز آب و هوای نیمه خشک فعال بوده که در این اقلیم بعد از تابستان همچنان گرمی و خشکی هوا مشاهده شده و پوشش گیاهی بسیار محدودی در این منطقه وجود دارد. در بسیاری از نواحی شمال شرقی اسپانیا نیز آب و هوای قاره ای با تابستان های گرم حاکم است.

کشور اسپانیا و آب و هوا | سایت ویزا

کشور اسپانیا و شهرهای مهم

درباره اسپانیا و شهر های مهم آن: یکی از مهمترین شهرهای کشور اسپانیا شهر مادرید بوده که زیباترین شهر این کشور است و پایتخت آن نیز به شمار می رود. شهر مادرید در حاشیه رودخانه مازاد واقع شده و بعد از برلین و لندن سومین شهر بزرگ اتحادیه اروپا به شمار می آید.

با وجود این که در مادرید جاذبه های تاریخی و دیدنی متعددی وجود دارد و همچنین کافه ها و رستوران های آن همیشه باز است و مردم سرزنده شهر در همه فصول از گردشگران پذیرایی می کنند، مشاهده می شود جزو یکی از پر توریست ترین شهرهای اروپایی بوده که در هر چهار فصل سال پر از مسافر می باشد.

دیگر شهر معروف و نام آشنای کشور اسپانیا شهر بارسلونا بوده که اکثر مردم جهان این شهر را به واسطه تیم فوتبال می ‌شناسد. این شهر در حاشیه دریای مدیترانه واقع شده و مهمترین بندر اسپانیا و پایتخت کاتالینا است. والنسیا سومین شهر بزرگ اسپانیا بوده که از اهمیت زیادی برخوردار است، این شهر با آب و هوای خوب و سواحل زیبایش می تواند به عنوان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در کشور اسپانیا شناخته شود.

اما یکی دیگر از شهرهای بسیار جذاب و دیدنی اسپانیا جزایر قناری بوده که جزو مقاصد رویایی برای سفر به شمار می‌رود. جزایر قناری مجموعه ای از هفت جزیره و تعدادی جزیره فرعی آتشفشانی است که در اقیانوس اطلس واقع شده و دارای طبیعت زیبا و سواحل منحصر به فرد است که حس واقعی زندگی را به شما القا می کند.

کشور اسپانیا و شهرهای مهم | سایت ویزا

کشور اسپانیا و جاذبه های گردشگری

درباره اسپانیا و جاذبه های آن: کشور اسپانیا با وجود تنوع زیادی که در جاذبه های گردشگری و تاریخی دارد به گونه‌ای بوده که هر گردشگر با هر سلیقه ای می تواند از سفر به این کشور لذت ببرد.

شکوه و عظمت کاخ های سلطنتی، رقص ها و موسیقی های محلی سواحل مدیترانه ای زیبا و بکر و کلیسا های باشکوه و دیدنی در گوشه و کنار شهرهای مختلف این کشور همه گردشگران را به وجد می آورد. در این بین یکی از خاص ترین جاذبه های گردشگری کشور اسپانیا کاخ الحمرا در گرانادا است.

این شاهکار معماری جزو بهترین نمونه های معماری اسلامی بوده که یادگار زمان فرمانروایی مسلمانان در اسپانیا است و دیدن آن نفس را در سینه هایتان حبس می کند.

کلیسای ساگرادا فامیلیا در بارسلونا نیز یکی از کلیسا های مهم کشور اسپانیا بوده که معماری خارق العاده ای دارد به عنوان آثار نمادین جاذبه‌های مهم بارسلونا شناخته می شود.

مسجد قرطبه نیز از دیگر جاذبه های این کشور بوده که جزو مهمترین مساجد در غرب است. موزه پرادو جزو برترین موزه های هنری دنیا در شهر مادرید اسپانیا است که آثار بسیار دیدنی و ارزشمند در آن به نمایش در آمده است. موزه گوگنهایم در بیلبائو نیز از دیگر موزه های دیدنی اسپانیا به شمار می رود.

شهرهای سفید اندلس نیز جزو مشهورترین جاذبه های اسپانیا به شمار رفته که نه تنها از نظر زیبایی طبیعی بلکه از نظر تاریخی اهمیت زیادی دارد. پارک ریترو نیز مشهور ترین پارک مادرید بوده که در ابتدا به عنوان باغ سلطنتی ساخته شده است.

کشور اسپانیا و جاذبه های گردشگری | سایت ویزا

کشور اسپانیا و بهترین زمان سفر به این کشور

درباره اسپانیا و بهترین زمان سفر به این کشور: در خصوص بهترین زمان سفر به کشور اسپانیا باید توجه داشته باشید از نظر اقتصادی بهترین زمان سفر به این کشور در فصل بهار بوده و در فصل پاییز نیز گردشگران کمتری در کشور اسپانیا حضور داشته و طبیعتاً جاذبه ها خلوت تر هستند و اقامتگاه‌ها با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می گیرد.

از نظر آب و هوایی می توان گفت بهترین زمان سفر به اسپانیا به دلیل این که هوا در این کشور زیاد سرد نمی شود و زمستان های آن معمولاً ملایم است طبیعتاً اوایل زمستان و پاییز خواهد بود و باید توجه داشته باشید فصل تابستان در اسپانیا بسیار گرم می باشد به طوری که اگر در ماه‌ های گرم و تابستانی از جمله جولای و آگوست بخواهید به کشور اسپانیا سفر کنید تنها فرصتی که برای شما وجود دارد این است که مناطق شمالی این کشور را انتخاب نمایید زیرا این مناطق معمولاً در فصل تابستان نسبت به سایر جاها آب و هوای ملایم تری دارد.

کشور اسپانیا و بهترین زمان سفر به این کشور | سایت ویزا

کشور اسپانیا و بهترین هتل ها

درباره اسپانیا و بهترین هتل های این کشور: یکی از مهمترین موارد در هنگام سفر به کشورهای خارجی از جمله اسپانیا، رزرو هتل مناسب در مقصد می باشد. در این خصوص باید توجه داشته باشید کشور اسپانیا که جزو کشورهای توریستی جهان است، تعداد هتل ها و هاستل های متعددی داشته و هر فرد می تواند متناسب با شرایط خود نوعی از آن را انتخاب کند. در این بین هتل یورو استارز بی سی ان دیزاین یکی از هتل های پنج ستاره و بنام شهر بارسلونا می‌باشد که در کنار پاساژ دو گارسیا قرار دارد.

هتل اکسیدنتال یکی دیگر از هتل های بی نظیر کشور اسپانیا در شهر مادرید می باشد که تمامی کارکنان به زبان انگلیسی، اسپانیایی و فرانسوی مسلط بوده و دارای فضای کنفرانس و امکانات فتوکپی می باشد. هتل ویلا مگنا نیز جزو هتل های پنج ستاره و بسیار لوکس مادرید می باشد که جزو مدرن ‌ترین ساختمان‌ های این شهر بوده و با وجود قرارگیری در نزدیکی مراکز مهم شهر گزینه مناسب برای گردشگران می باشد.

کشور اسپانیا و بهترین هتل ها | سایت ویزا

کشور اسپانیا و بهترین رستوران ها

درباره اسپانیا و بهترین رستوران های این کشور: در هنگام سفر به کشور اسپانیا یکی از مهمترین مواردی که در نظر افراد قرار می‌گیرد شکم گردی است زیرا غذاهای این کشور به قدری عالی هستند که پیشنهاد می‌شود حتما در هنگام سفر به اسپانیا از این غذاهای محلی استفاده کنید. حال اگر بخواهید در سفر به اسپانیا به بهترین‌ رستورانهای این کشور بروید می توانید رستوران ال پاراگوس را انتخاب نمایید.

این رستوران که جزو رستورانهای لوکس و گران است کیفیت بسیار مناسبی داشته که در شهر مادرید واقع شده است. رستوران الیور ویت تویست نیز دیگر رستوران بی نظیر این کشور بوده که علاوه بر کیفیت عالی غذا، پرسنل این رستوران نیز برخورد فوق العاده ای با میهمانان دارند.

کشور اسپانیا و بهترین رستوران ها | سایت ویزا

کشور اسپانیا و مراکز خرید این کشور

درباره اسپانیا و مراکز خرید این کشور: با توجه به اینکه بسیاری از گردشگران برای استفاده از مراکز خرید اسپانیا به این کشور سفر می کنند لازم است بدانید اسپانیا جزو جذاب و هیجان انگیز ترین کشور ها برای خرید بوده و به دلیل اینکه طراحان و برندهای مطرح اسپانیایی در تمامی جهان شهرت دارد، خرید در این کشور لذت بخش خواهد بود. لازم است بدانید که بهترین مراکز خرید اسپانیا شامل موارد زیر می باشد:

  • مرکز خرید لاس آرناس بارسلونا
  • مرکز خرید ماری مگنوم بارسلونا
  • مرکز خرید زانادو مادرید
  • مرکز خرید پلازا نورته مادرید
  • مرکز خرید ای بی سی مادرید
کشور اسپانیا و مراکز خرید این کشور | سایت ویزا

کشور اسپانیا و جشنواره های محبوب

درباره اسپانیا و جشنواره های محبوب این کشور: سالانه جشنواره های متعددی در اسپانیا برگزار می شود که بخش مهمی از آداب و رسوم مردم این دیار بوده بنابراین عزیزانی که تمایل دارند در هنگام سفر به اسپانیا با فرهنگ مردم این کشور بیشتر آشنا شوند می توانند از محبوب ترین جشنواره های این سرزمین دیدن کنند.

یکی از مهمترین این جشنها هفته مقدس بوده که بر اساس گفته های انجیل این هفته آخرین هفته ای است که حضرت مسیح بر روی کره خاکی زندگی می کرده است؛ این فستیوال جزوه بهترین فستیوال ها بوده که در شهر سویل برگزار می شود.

کارناوال اسپانیا نیز جزو جشنواره های رنگارنگ و موزیکال بوده که در آن شرکت کنندگان لباس های متنوع و زیبایی پوشیده و با حرکات ریتمیک به رقص و آواز می پردازند و در اواسط ماه مارس برگزار می شود.

جشنواره فالز نیز در شهر والنسیا برگزار شده که جشنی بسیار بزرگ و همه گیر بوده و نامش در فهرست جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. اما یکی دیگر از مشهورترین و منحصر به فرد ترین جشنواره‌های اسپانیا، لا توماتینا بوده که در این جشنواره همه گرد هم آمده و به یک دیگر گوجه فرنگی پرتاب می کنند این جشنواره در چهارشنبه آخر ماه آگوست برپا می شود.

کشور اسپانیا و جشنواره های محبوب | سایت ویزا

کشور اسپانیا و صرفه جویی در سفر به این کشور

درباره اسپانیا و نحوه صرفه جویی در سفر به این کشور: حال علی رغم آن چه گفته شد شاید بسیاری از افراد قصد سفر به اسپانیا را داشته باشند اما تمایل دارند که در زمان سفر به این کشور در هزینه‌ های خود صرفه‌ جویی کنند. توجه داشته باشید برای این امر شما باید بدانید که اسپانیا در مجموع نسبت به بسیاری از دیگر کشورهای اروپایی ارزان تر بوده اما اگر قصد دارید سفری مقرون به صرفه را تجربه کنید بهتر است از غذاهای محلی اسپانیا استفاده کرده که عطر و طعم فراموش نشدنی دارند و در حالی که هزینه آنها بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

برای سفر بین شهرها در این کشور نیز به جای قطار می توانید از اتوبوس استفاده کرده زیرا هزینه کمتری دارد. همچنین توجه داشته باشید در سراسر شهرهای این کشور کمپ های زیادی برای مسافران در نظر گرفته شده است که امکانات پایه را با قیمتی نسبتا مناسبی در اختیار شما می گذارد که می توانید به جای هتل و هاستل از این اقامتگاه ها استفاده کنید.

کشور اسپانیا و صرفه جویی در سفر به این کشور | سایت ویزا

باید و نباید های سفر به کشور اسپانیا

درباره اسپانیا و باید ها و نباید های سفر به این کشور: در خصوص نکات مهم در هنگام سفر به اسپانیا باید توجه داشته باشید آب لوله کشی در این کشور قابل شرب نبوده و برای نوشیدن باید از آب معدنی استفاده کنید. در هنگام گشت و گذار در اماکن شلوغ سعی کنید که حداقل پول نقد را به همراه داشته باشید و اشیای گران قیمت را در هتل و در گاوصندوق بگذارید زیرا اگرچه اسپانیا کشوری امن بوده اما تنها خطری که ممکن است شما را تهدید کند جیب‌ بری است.


سوالات متداول درباره اسپانیا

یکی از آثار نمادین کشور اسپانیا چیست؟

برای اینکه در هزینه های سفر به کشور اسپانیا صرفه جویی کنیم، چه راهکاری پیشنهاد می‌دهید؟

یکی از بهترین جشنواره هایی که در کشور اسپانیا برگزار می‌شود، چیست؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

هتل های بارسلونا هتل های بارسلونا با هدف ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات و امکانات سعی بر آن...

شهر بارسلونا (Barcelona) یکی از شهر های توریستی و بزرگ کشور اسپانیا می باشد که بعد از شهر مادرید در...

جزیره ایبیزا یکی از مکان های گردشگری محبوب و پرطرفدار کشور اسپانیا است. این جزیره از امکانات تفریحی متنوعی برخوردار...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر